اخبار سبزوار پيام : سایر





اخبار » سایر / تاریخ خبر: 1 دي 1390 / کد مطلب: 1375 / نظرات: 0


ایمن سازی خطوط لوله انتقال نفت در شهرهای سبزوار و امام تقی انجام شد


ایمن سازی خطوط لوله انتقال نفت در شهرهای سبزوار و امام تقی انجام شد  مدیر شركت خطوط لوله و مخابرات نفت منطقه شمال شرق كشور از ایمن سازی خطوط لوله انتقال نفت در محدوده سبزوار و امام تقی خبر داد.
  
 
علی نظری روز چهارشنبه در این زمینه به خبرنگار ایرنا گفت: این اقدام با ساخت چند پل برای هدایت آبهای كشاورزی روستای رباط سفید سبزوار انجام شد.

وی افزود: یكی از عواملی كه خطوط لوله انتقال نفت در كشور را تهدید می كند، عبور آبراه های كشاورزی از حریم این خطوط انتقال است كه نه تنها مانع از دسترسی سریع و آسان این شركت برای تعمیرات خطوط انتقال می شود بلكه موجب پوسیدگی خطوط نیز می گردد.

وی گفت: روستاهای رباط سفید سبزوار و امام تقی از جمله روستاهایی هستند كه زمین های كشاورزی آن در كنار حریم خطوط لوله انتقال نفت واقع شده و همواره بیم آن می رود كه در اثر بی احتیاطی كشاورزان، خطوط مزبور توسط ماشین آلات كشاورزی آسیب ببیند و حادثه ساز شود.

وی افزود: این شركت برای ایمن سازی خطوط لوله انتقال نفت در این منطقه اقدام به ساخت 11پل برای كنترل و هدایت آبهای كشاورزی این منطقه كرد تا علاوه بر آزاد سازی مسیر دسترسی، فعالیت كشاورزان نیز با اختلال مواجه نشود.

نظری، هزینه انجام شده برای این كار را 25میلیون ریال ذكر كرد و گفت: ساخت پل برای هدایت آبهای كشاورزی از جمله اقدامات فوق برنامه شركت خطوط لوله و مخابرات نفت منطقه شمال شرق است كه برای رفاه حال كشاورزان و زراعتكاران در حریم خطوط لوله انتقال انجام می دهد./3

 





منبع: سايت خبري تحليلي سبزوار پيام
www.SabzevarPayam.com
نظرات شما

نام:

ايميل:
وب:
شماره امنيتي:
نظر شما:


0 نظر در صف تاييد است.