اخبار سبزوار پيام : عمراني





اخبار » عمراني / تاریخ خبر: 29 آذر 1390 / کد مطلب: 1361 / نظرات: 0


بخشدارششتمد خواستار تامین اعتبار مورد نیاز مركز درمان بستر این بخش شد


بخشدارششتمد خواستار تامین اعتبار مورد نیاز مركز درمان بستر این بخش شد  بخشدار ششتمد سبزوار خواستار عنایت ویژه وزیر بهداشت ،درمان و آموزش پزشكی برای تامین اعتبار مورد نیاز مركز درمان بستر این بخش و تكمیل سریع تر آن شد.
   
 'مهدی ترمئی '  در گفت و گو با ایرنا اظهار داشت: این درمانگاه از مصوبات دور دوم سفرهای استانی ریاست جمهوری به استان خراسان رضوی است .

وی اضافه كرد: مركز شهر ششتمد با هزینه كردن مبلغی در حد اسكلت اجرا و ادامه عملیات اجرایی آن به دلایل نامعلوم متوقف مانده است.

وی ادامه داد: این در حالی است كه شورای اسلامی و مردم ششتمد با وجود مشكلات ، زمین مورد نیاز برای احداث این درمانگاه به مساحت سه هزار و 800 متر مربع را تامین كرده اند .

این مسوول با اشاره به اینكه بخش ششتمد از محروم ترین بخش های شهرستان است ، نیاز شدید مردم منطقه به این درمانگاه را خاطر نشان كرد و گفت: مردم این بخش با وجود سطح پائین درآمدی ناچارند هزینه اعزام بیمار به مركز شهرستان را متحمل شوند.

بخشدار ششتمد سبزوار اظهار داشت: درخواست مكتوبی از جانب بخشداری و شورای اسلامی شهر ششتمد برای تامین اعتبار مورد نیاز این درمانگاه به وزیر بهداشت درمان و آموزش پزشكی در سفر اخیر وی به سبزوار داده شده كه امیدواریم دستور لازم در این رابطه سریعتر اخذ شود.

وی یادآور شد: بر اساس سرشماری سال 85 بخش ششتمد دارای جمعیتی بالغ بر 27 هزار نفر و هفت هزار خانوار است .

بخش ششتمد در جنوب سبزوار واقع است.

 
 



منبع: سايت خبري تحليلي سبزوار پيام
www.SabzevarPayam.com
نظرات شما

نام:

ايميل:
وب:
شماره امنيتي:
نظر شما:


0 نظر در صف تاييد است.