اخبار سبزوار پيام : فرهنگی و هنری





اخبار » فرهنگی و هنری / تاریخ خبر: 5 آذر 1398 / کد مطلب: 13526 / نظرات: 0


تربیت خبرنگار و سواد رسانه‌ای از مهم‌ترین مسائل صنفی و اجتماعی است


تربیت خبرنگار و سواد رسانه‌ای از مهم‌ترین مسائل صنفی و اجتماعی است مسؤول سازمان بسیج رسانه خراسان رضوی تربیت خبرنگار و سواد رسانه‌ای را از مهم‌ترین مسائل صنفی و اجتماعی دانست و گفت: در این استان 23 رسانه و 53 رسانه سرپرستی فعال هستند.
تربیت خبرنگار و سواد رسانه‌ای از مهم‌ترین مسائل صنفی و اجتماعی است

به گزارش خبرگزاری فارس از داورزن،  عباس محمدیان در دیدار با اصحاب رسانه و فرماندار داورزن که در دفتر کانون بسیج رسانه این شهرستان برگزار شد گفت: هیچ اجتماعی به اندازه‌ اجتماعات در رسانه‌ها نیست، باید تلاش کنیم از این فضا برای توسعه وفرهنگ بهره کافی برده شود.

مسؤول سازمان بسیج رسانه خراسان رضوی با بیان اینکه اگر در فضای جنگ رسانه‌ای نتوانیم مبارزه کنیم، از اثرگذاری منفی رسانه‌های غربی جلوگیری نمی‌شود، ادامه داد: رسانه‌هایی که بتوانند به مردم امید بخشند و مروج فرهنگ شهدا باشند موفق‌تر هستند.

وی با بیان اینکه تربیت خبرنگار و سواد رسانه‌ای از مهمترین مسائل صنفی و اجتماعی است، متذکر شد: 23 رسانه و 53 رسانه سرپرستی در خراسان رضوی فعال هستند و اولین قرارگاه رسانه‌ای کشور در این استان راه‌اندازی شده، پیگیر ایجاد خانه‌ رسانه در خراسان رضوی هستیم.

محمدیان بیان کرد: بسیج رسانه‌ سازمانی فراجناحی است که مسائل صنفی و خبری را دنبال می‌کند و مسؤولان نیز با تولید کار پرمحتوا می‌توانند رسانه‌ها را به سمت خود بکشند.

ظرفیت‌های قابل توجه رسانه‌ای در داورزن

فرماندار داورزن نیز با تقدیر از همراهی رسانه‌ها در توسعه و جنگ اقتصادی و فرهنگی، گفت: ظرفیت‌های فرهنگی و اقتصادی خوبی در منطقه وجود دارد که باید به آن رسیدگی شود.

حسین اسدالهی افزود: موانع سرمایه‌گذاری در داورزن مورد بررسی قرار گرفته که کمک و همراهی رسانه‌ها می‌تواند ظرفیت‌ها را برای سرمایه‌گذاران معرفی کند.

انتهای پیام/ 



منبع: سايت خبري تحليلي سبزوار پيام
www.SabzevarPayam.com
نظرات شما

نام:

ايميل:
وب:
شماره امنيتي:
نظر شما:


0 نظر در صف تاييد است.