اخبار سبزوار پيام : سایر





اخبار » سایر / تاریخ خبر: 15 مهر 1397 / کد مطلب: 13112 / نظرات: 0


چند خبر از ابفای سبزوار


تعدادی از کارکنان شرکت آب و فاضلاب سبزوار در همایش سه شنبه های بدون خودرو با دوچرخه به محل کار خود رفتند.
به گزارش روابط عمومی شرکت آب و فاضلاب سبزوار ، طرح سه شنبه های بدون خودرو با هدف ترویج فرهنگ دوچرخه سواری ، بهینه سازی مصرف سوخت ، حفظ سلامت جامعه و محیط زیست با مشارکت کارکنان شرکت آب و فاضلاب سبزوار به اجرا درآمد.

**همچنین نمایشگاه عکس با هدف زنده نگه داشتن وقایع دوران دفاع مقدس و ترویج فرهنگ ایثار و شهادت در محوطه شرکت آب و فاضلاب سبزوار لرپا شد.
به گزارش روابط عمومی شرکت آب و فاضلاب سبزوار ،  نصب بنر ، سنگر بندی جلو شرکت ،استند عکس شهدا شرکت آب و فاضلاب و شهدای مدافع حرم ، حضور مدیر عامل ،فرمانده پایگاه مقاومت بسیج شهید هاشمی نژاد و مسئول روابط عمومی در مراسم تشییع شهیدحادثه تروریستی اهواز ، حضور در رژه نیروهای مسلح ، غبارروبی مزار شهدا ، تجلیل از همکاران رزمنده و فرزند جانباز ، دیدار سرهنگ آل طاها فرمانده حوزه بقیه الله الاعظم ادارات و کارخانجات با مدیر عامل شرکت و بازدید از نمایشگاه عکس شهدااز دیگر  برنامه های این شرکت در هفته دفاع مقدس می باشد.

**به مناسبت هفته دفاع مقدس از همکاران رزمنده شرکت آب و فاضلاب سبزوار در نماز خانه این شرکت تجلیل شد.
به گزارش روابط عمومی شرکت آب و فاضلاب سبزوار ، در این مراسم از پنج نفر همکاران رزمنده و یک نفر فرزند جانباز با اهدا لوح  و هدیه تقدیر به عمل آمد.
در بخشی از این لوح آمده است :هشت سال دفاع مقدس یادآور استقامت ، ایثار و پایمردی مردان و زنان معتقد به ولایت و انقلاب اسلامی است که منبعث از ایمان به خدا ، وحدت کلمه و یکپارچگی در سایه رهنمودهای حکیمانه روح خدا (ره) شکل گرفت و موجب بیداری ملتها و نهضت های آزادی بخش جهان شد و اینک در استمرار این نهضت عظیم و در پرتو هدایت فرزند خلف خمینی کبیر (ره) ، حضرت آیت ا...خامنه ای ولی امر مسلمین جهان ،می رود تا به اوج قله سعادت فایق آید.

**خبر دیگری حاکی است که مدیر عامل ،فرمانده پایگاه مقاومت بسیج شهید هاشمی نژاد و کارکنان شرکت آب و فاضلاب سبزوار در مراسم تشییع یکی از شهدای حادثه تروریستی اهواز شرکت کردند .
به گزارش روابط عمومی شرکت آب و فاضلاب سبزوار ، مراسم تشییع پیکر روحانی حجت الاسلام حاج محمد افچنگی رییس عقیدتی سیاسی منطقه پدافند هوایی جنوب غرب کشور که در حادثه تروریستی اهواز به درجه رفیع شهادت نائل شده است با حضور امیر علیرضا الهامی جانشین پدافند هوایی ارتش جمهوری اسلامی ایران ، مسئولان اجرایی ، روحانیون ، فرماندهان نیروهای نظامی و انتظامی ، خانواده های معظم شاهد مردم ولایتمدار سبزوار برگزار شد.
پیکر این شهید پس از تشییع در سبزوار به زادگاهش روستای افچنگ بخش مرکزی  منتقل شد و در مزار شهدا آرام گرفت .

**دومین جلسه کمیسیون حقوقی شرکت آب و فاضلاب خراسان رضوی در سالن جلسات شرکت آب و فاضلاب سبزوار برگزار شد.
به گزارش روابط عمومی شرکت آب و فاضلاب سبزوار ، این جلسه با حضور مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب سبزوار ، مدیردفتر حقوقی شرکت آب و فاضلاب خراسان رضوی و کارشناسان دفاتر حقوقی شرکت ها و امورهای تابعه برگزار شد.
در این جلسه پیرامون آیین نامه ابلاغی قانون مجازات اخلال کنندگان آب ، برق و گازتبادل نظر شد و همچنین پیگیری انشعابات غیر مجاز مطالبی عنوان شد.

**همچنین زنگ آغاز سال تحصیلی 98-97 در آموزشگاه نرجس با حضور مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب سبزوار نواخته شد.
به گزارش روابط عمومی شرکت آب و فاضلاب سبزوار ، همزمان با آیین بازگشایی مدارس ، مدیر عامل و مسئول روابط عمومی شرکت آب و فاضلاب سبزوار در مراسم آغاز سال تحصیلی 98-97 شرکت کردند .
این مراسم با حضور فرماندار ویژه شهرستان سبزوار ، معاون مدیر کل و مدیریت آموزش و پرورش سبزوار وجمعی از مسئولان اجرایی این شهرستان برگزار شد.




منبع: سايت خبري تحليلي سبزوار پيام
www.SabzevarPayam.com
نظرات شما

نام:

ايميل:
وب:
شماره امنيتي:
نظر شما:


0 نظر در صف تاييد است.