اخبار سبزوار پيام : سایر





اخبار » سایر / تاریخ خبر: 22 آذر 1390 / کد مطلب: 1300 / نظرات: 1


وای به روزی که بگندد نمک !!!


وای به روزی که بگندد نمک سایت محسنی نوشت /چند روز گذشته در همین وبسایت در مطلبی تحت عنوان «صحه ای برصحت یک ادعا» به صراحت به این نکته تأکید کرده بودیم که «وقتی با قاطعیت گفته می شود امروز خطه ی پرافتخار سربداران به خاطر فراهم شدن زیرساخت های مهم توسعه آمادگی حرکتی سریع به سمت توسعه یافتگی پایدار را دارد تنها یک شعارانتخاباتی یا خیالبافی بی پشتوانه نیست. این ادعایی قابل تحقیق و اثبات است که هروجدان آگاه و ضمیربیداری که از غرض ورزی های گوناگون سیاسی و قومی و منطقه ای به دور باشد ، بدون شک برصحت آن صحه می گذارد.»

در همان مطلب به تفکیک به زیرساخت های مهم فراهم شده برای توسعه ی پایدار سبزوار اشاره و برای هریک از این موارد توضیحات مختصری ارائه کردیم.

از جمله ی زیرساخت های مهمی که در مطلب مذکور به آن ها اشاره شد در زمینه های دانشگاهی ، سیاسی ، اقتصادی ، توسعه ی روستایی با طرح های راه ، آب و گازرسانی به روستاها ، انرژی و صنعتی و … بودند.

اما به نظر می رسد همچنان در بین برخی از همشهریان عزیز نسبت به این مسائل اطلاعات کافی وجود ندارد.

بدترآنکه گاهی برخی از رسانه های خبری شهرستان و البته تنها تعدادی اندک از این رسانه ها مطالبی مبهم و بسیار سئوال برانگیز منتشر می کنند که با واقعیت های موجود شهرستان به شدت در تضاد است. و انتشار این اخبار اشتباه به جای کمک به افزایش سطح آگاهی جامعه به افزایش ناآگاهی و نشر اکاذیب در بین مردم می انجامد.

این موضوعی است که خبر از عمق ناآگاهی و یا آلوده شدن برخی بزرگواران عرصه ی رسانه ای سبزوار به غرض ورزی های مرسوم ایام انتخابات می دهد. چیزی که به شدت ذهن را به یاد این بیت معروف می اندازد :

هرچه بگندد نمکش می زنند

وای به روزی که بگندد نمک

البته موضوع بداخلاقی های رسانه ای قطعاً برای آن دسته از خدمتگزاران مردم که ممکن است سالیان طولانی سابقه ی کارهای اجرایی و مدیریتی کلان در سطح کشور پرافتخارایران را داشته باشند ، موضوع کاملاً آشنا و عادی و بسیار بی اهمیتی است ، اما در عین حال وظیفه ی خطیر دیگری بر دوش آنان می گذارد .

وظیفه ی اطلاع رسانی صحیح ، صریح و معتبر به مردمی که دانستن حق مسلمشان است و تلاش برای نگاه داشتنشان در ناآگاهی و یا غرق کردنشان در آگاهی های غلط بزرگترین ظلمی است که تنها ممکن است از جانب عده ای اندک از مغرضین صورت بگیرد که میان انتخاب دین و دنیا ، دین را کاملاً فراموش و متأسفانه دنیا را نیز اشتباه گرفته اند.

دراینجا ضمن تشکر از شما مخاطبان گرامی که همواره معتبرترین اخبار پیرامون نمایندگان خود در مجلس شورای اسلامی را در این وبسایت مطالعه می کنید ، دعوت می کنیم روزهای آینده با ما همراه باشید تا در همین وبسایت اطلاعات تکمیلی بیشتری در زمینه ی زیرساخت های فراهم شده ی موجود در سبزوار ارائه بدهیم .

توسعه ی دانشگاهی ، صنعتی ، راه ، آب و گازرسانی به روستاها و … از جمله ی این موارد خواهند بود…

آگاه ، پیروز و برقرار باشید…

 





منبع: سايت خبري تحليلي سبزوار پيام
www.SabzevarPayam.com
نظرات شما

نام:

ايميل:
وب:
شماره امنيتي:
نظر شما:


حسین زاده
مسئولین شهرستان به فکر آثار باستانی و تاریخی منطقه داورزن خصوصاً کاروانسرای تاریخی روستای مهر باشند.همت نمایید