اخبار سبزوار پيام : سایر





اخبار » سایر / تاریخ خبر: 14 تير 1397 / کد مطلب: 12985 / نظرات: 0


پوشش 85درصدی شبکه فاضلاب در شهر سبزوار


مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب سبزوار در جمع مدیرعامل و معاونین شرکت آب و فاضلاب خراسان رضوی گفت : سبزوار پوشش 85 درصدی شبکه فاضلاب را دارا می باشد.
به گزارش روابط عمومی شرکت آب وفاضلاب سبزوار ،حسین ریاضی با اشاره به آغاز فصل گرما و افزایش نیاز مردم به آب گفت : درهفته صرفه جویی برنامه های متنوعی از سوی این شرکت در راستای آموزش به شهروندان اجرا می شود.
وی ادامه داد : در اولین روز از هفته صرفه جویی با حضور گسترده کارکنان در جایگاه نماز جمعه و تشکیل میز خدمت به پرسش های آبی شهروندان پاسخ داده شد.
ریاضی با اشاره به قرارداد اجرای 37 کیلومتری شبکه فاضلاب در شهر سبزوار گفت : 12 کارگاه فعال فاضلاب در سطح شهر وجود دارد تا به نیاز های مردم پاسخ داده شود.
مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب سبزوار اعلام کرد : 66 کیلومتر در بخش آب نیز قرارداد فعال وجود دارد که 30 کیلومتر مربوط به خط انتقال آب ششتمد ، 3کیلومتر اجرای خط 700 و 33 کیلومتر هم مربوط به بخش جاری می باشد.
در ادامه مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب خراسان رضوی گفت : تفکر مهندسی که بیش از گذشته در مجموعه آبفا سبزوار شکل گرفته می تواند با کمترین هزینه بیشترین بهره وری را داشته باشد.
حسین اسماعیلیان افزود : تجربیات ارزشمندی در سبزوار به دست آمده که با هومشمند سازی شبکه و نشت یابی تاثیر مهمی بر کاهش آب بدون درآمد داشته است .
وی همچنین خواستار انتقال تجارب های آبفای سبزوار به دیگر شرکت ها و امورهای تابعه شد .
وی با اشاره به کمبود منابع مالی گفت : اگر از ظرفیت نیروی انسانی درست استفاده شود مشکل موجود تا حد زیادی رفع می شود.
در ادامه معاونین و مدیران شرکت آب و فاضلاب سبزوار عملکرد حوزه کاری خود را تشریح کردند .
**توزیع بروشور راه های صرفه جویی در مصرف آب در میان نمازگزاران جمعه سبزوار

به مناسبت هفته صرفه جویی در مصرف آب ، شرکت آب و فاضلاب سبزوار با توزیع بروشور در بین نمازگزاران ، مردم را به مدیرت مصرف آب دعوت کرد.
به گزارش روابط عمومی شرکت آب و فاضلاب سبزوار ،اول تا هفتم تیرماه هفته صرف جویی درمصرف آب نام گذاری شده است و در این هفته شرکت های آبفا با اجرای برنامه هاب فرهنگی شهرونداتن را به رعایت مصرف صحیح آب فرا می خوانند.
نصب شعارهای صرفه جویی در مصرف آب در جایگاه نماز جمعه ، استقرار در ایستگاه صرفه جویی کمیته انسجام بخشی آب و دعوت شهروندان به رعایت مصرف آب از جمله برنامه های آبفای سبزوار در اولین روز این هفته بود.




منبع: سايت خبري تحليلي سبزوار پيام
www.SabzevarPayam.com
نظرات شما

نام:

ايميل:
وب:
شماره امنيتي:
نظر شما:


0 نظر در صف تاييد است.