اخبار سبزوار پيام : سایر





اخبار » سایر / تاریخ خبر: 30 آبان 1396 / کد مطلب: 12607 / نظرات: 0

مدیر کانون تخصصی بسیج رسانه غرب خراسان رضوی:


بسیج از ارکان اصلی حراست از دستاوردهای انقلاب اسلامی است


بسیج از ارکان اصلی حراست از دستاوردهای انقلاب اسلامی است مدیر کانون تخصصی بسیج رسانه غرب خراسان رضوی با اشاره به فرارسیدن هفته بسیج، گفت: بسیجیان با نیروی ایمان و حضور درصحنه از ارکان اصلی در پاسداری و حراست از دستاوردهای انقلاب اسلامی هستند.
    بسیج از ارکان اصلی حراست از دستاوردهای انقلاب اسلامی است

به گزارش روابط عمومی سازمان بسیج رسانه خراسان رضوی، محمد مهرنیا در گفت‌وگو با فارس اظهار داشت: بسیجیان الگوی حضور مردم در صحنه‌های انقلاب هستند که با رصد مشکلات کشور در هر میدانی که نیاز را تشخیص می‌دهند، باروحیه جهادی وارد عمل می‌شوند.

وی با اشاره به نقش بسیج در رشد و توسعه نهال انقلاب اسلامی افزود: با تشکیل نهاد مقدس بسیج در آذر سال 58 به‌فرمان حضرت امام(ره) نقش‌آفرینی بسیج در عرصه‌های مختلف آغاز شد و دفاع مقدس نخستین میدانی بود که بسیج با نیروی ایمان، رشادت، ایثار و ازخودگذشتگی معادلات دشمن را به هم‌ریخت.

مدیر کانون تخصصی بسیج رسانه غرب خراسان رضوی ادامه داد: بسیجیان با حضور خود در عرصه دفاع مقدس همگام با نیروهای انتظامی، نظامی و اقشار مختلف مردم، فرهنگ نیروی دفاعی مردمی در مقابل استکبار را شکل دادند.

مهرنیا بیان کرد: امروز جبهه مقاومت اسلامی در منطقه و کشورهای اسلامی به برکت دوران دفاع مقدس و برگرفته از روحیه ازخودگذشتگی و ایمان بسیجیان شکل‌گرفته است.

وی تصریح کرد: پس از پایان جنگ تحمیلی، بسیج میدان خدمت را عرصه سازندگی و بازسازی مناطق جنگ‌زده دانست و رفع غبار محرومیت در مناطق جنگی را موردتوجه قرارداد.

مدیر کانون تخصصی بسیج رسانه غرب خراسان رضوی افزود: رویکرد اقتصاد مقاومتی، ورود به حوزه اشتغال، بومی‌سازی رشته‌های مختلف علمی، آبادانی روستاها و محرومیت‌زدایی برخی از فعالیت‌های بسیج در 2 دهه گذشته است.

مهرنیا با اشاره به هجمه فرهنگی دشمن علیه نظام جمهوری اسلامی، افزود: در حوزه فرهنگی نیز بسیجیان در خط مقدم جبهه نفوذ فرهنگی دشمن قرار دارند و بسیجیان با افزایش بصیرت و تبعیت از فرمایشات مقام معظم رهبری و تولیدات مستند و با محتوای انقلاب اسلامی در این زمینه نقش‌آفرینی می‌کنند.

وی همچنین با اشاره به فعالیت‌های کانون بسیج رسانه غرب خراسان رضوی گفت: مأموریت بسیج رسانه تربیت خبرنگار در تراز انقلاب اسلامی است و بسیج رسانه با تبدیل به رسانه مردمی باید با ترویج فرهنگ بسیجی در راستای وحدت و همدلی مسئولان و مردم، محرومیت‌زدایی، حل مشکلات مردم و کاهش آسیب‌های اجتماعی گام بردارد.





منبع: سايت خبري تحليلي سبزوار پيام
www.SabzevarPayam.com
نظرات شما

نام:

ايميل:
وب:
شماره امنيتي:
نظر شما:


0 نظر در صف تاييد است.