اخبار سبزوار پيام : عمراني





اخبار » عمراني / تاریخ خبر: 11 بهمن 1395 / کد مطلب: 12031 / نظرات: 0


34 طرح عمرانی در جغتای آماده بهره برداری است


34 طرح عمرانی در جغتای آماده بهره برداری است  فرماندار جغتای گفت: 34 طرح عمرانی، بهداشتی، خدماتی و کشاورزی با هزینه 180 میلیارد ریال در این شهرستان اجرا شده که طی دهه فجر به بهره برداری می رسد.
 محمد علی آبادی در نشست شورای اداری شهرستان جغتای با گرامیداشت دهه فجر افزود: هزینه اجرای این طرح ها از محل اعتبارات تملک دارایی، ملی، استانی و بخش خصوصی تامین شده است.
وی با بیان اینکه هفت کمیته در ستاد دهه فجر این شهرستان تشکیل شده است اظهار کرد: مسئولان باید خدمات و دستاوردهای دولت و نظام را به مردم بازگو کنند.
وی گفت: عملکرد دولت در حوزه اقتصادی مثبت بوده و با تک رقمی کردن نرخ تورم و رشد اقتصادی باعث آرامش روانی و ایجاد ثبات قیمت ها شده است.
فرماندار جغتای طرح تحول نظام سلامت، تنش زدایی و تغییر نوع نگاه دنیا به کشور و نظام جمهوری اسلامی ایران را از دیگر دستاوردهای دولت تدبیر و امید دانست.
وی همچنین با گرامیداشت یاد آیت الله هاشمی رفسنجانی افزود: ایشان همواره توسط دشمنان و برخی عناصر داخلی مورد هجمه قرار می گرفت اما با متانت و صبوری همه توهین ها را تحمل می کرد.
وی اظهار کرد: آیت الله هاشمی رفسنجانی همچون شهید بهشتی مظلوم بود و حتی زمانی که فرزندان ایشان محاکمه می شدند و برخی این محاکمه ها را تشریفاتی می خواندند ایشان در برابر همه این آزارها صبر و سکوت پیشه کردند.
علی آبادی گفت: مردم ایران نیز با حضور باشکوه در مراسم تشییع پیکر ایشان پاسخ محکمی به یاوه گویی دشمنان نظام جمهوری اسلامی دادند و این مراسم پیام وحدت و اتحاد اقشار مختلف مردم، احزاب و گروههای سیاسی حول محور ولایت بود.
وی با اشاره به حادثه ساختمان پلاسکو تهران افزود: قهرمانان واقعی این حادثه آتش نشانان فدارکار و ایثارگر بودند که با شهادت خود بار دیگر ارزشهای دفاع مقدس را زنده کردند.
در این مراسم با گرامیداشت یاد و خاطره شهید امام قلی ریواده ای از فرزند این شهید والا مقام قدردانی شد.
همچنین علیرضا زمندی به عنوان رئیس بانک کشاورزی و رضا مهدیان به عنوان سرپرست شهرداری جغتای معرفی شد.ایرنا
102/




منبع: سايت خبري تحليلي سبزوار پيام
www.SabzevarPayam.com
نظرات شما

نام:

ايميل:
وب:
شماره امنيتي:
نظر شما:


0 نظر در صف تاييد است.