اخبار سبزوار پيام : فرهنگی و هنری





اخبار » فرهنگی و هنری / تاریخ خبر: 9 بهمن 1395 / کد مطلب: 12017 / نظرات: 0

بازیگر سینما و تلویزیون:


نوآوری در ساخت آثار دفاع مقدس ضروری است


نوآوری در ساخت آثار دفاع مقدس ضروری است بازیگر سینما و تلویزیون گفت: حماسه دفاع مقدس با تولید آثار فاخر و حرفه ای بهتر دیده می شود و نوآوری و استفاده از فناوری روز برای ساخت آثار دفاع مقدس یک ضرورت است.

مهران رجبی به در حاشیه سومین یادواره شهدای سبزوار که با عنوان 'یاران ماندگار' برگزار شد، افزود: دفاع مقدس حوزه وسیعی دارد و زمینه برای فیلم سازی و انتقال ارزش های دوران دفاع مقدس همچنان فراهم است.
وی ادامه داد: هر لحظه از دوران دفاع مقدس یادآور رشادت، شجاعت و فداکاری ملت ایران و با جهان بینی ما آمیخته است و هر فردی در هر جایگاهی باید نسبت به زنده نگه داشتن این ارزشها تلاش کند.
این بازیگر سینما و تلویزیون گفت: فیلم سازی، نمایش و حتی تنظیم یک پیام برای شبکه های اجتماعی درباره دفاع مقدس بسیار ارزشمند است و ساخت محصولات فرهنگی و هنری فاخر در موضوع دفاع مقدس، نقش ارزنده ای در آگاهی جوانان از حماسه‌های دفاع مقدس و ترویج فرهنگ ایثار و شهادت در جامعه دارد.
وی گفت: لوازم فیلمسازی و استفاده از فناوری های روز در مراحل مختلف فیلم های دفاع مقدس باعث جذب و اثر گذاری بیشتر بر مخاطبان می شود.
رجبی افزود: هنوز جنبه های مختلف دوران دفاع مقدس به تصویر کشیده نشده و باید فیلم های ارزشمندی از ابعاد مختلف جنگ ساخته شود.
یادواره شهدای یاران ماندگار با حضور فرمانده نیروی هوافضای سپاه پاسداران انقلاب اسلامی و جمعی از هنرمندان ارزشی سینما و تلویزیون در میعادگاه نماز جمعه سبزوار برگزار شد. ایرنا
102/




منبع: سايت خبري تحليلي سبزوار پيام
www.SabzevarPayam.com
نظرات شما

نام:

ايميل:
وب:
شماره امنيتي:
نظر شما:


0 نظر در صف تاييد است.