اخبار سبزوار پيام : فرهنگی و هنری





اخبار » فرهنگی و هنری / تاریخ خبر: 7 بهمن 1395 / کد مطلب: 12012 / نظرات: 0

با حضور مدیرکل فرهنگی و اجتماعی وزارت علوم


گشایش نمایشگاه دستاوردهای دانشجویان دانشگاه حکیم سبزواری


گشایش نمایشگاه دستاوردهای دانشجویان دانشگاه حکیم سبزواری
 
 نمایشگاه دستاوردهای علمی و فرهنگی دانشجویان دانشگاه حکیم سبزواری با عنوان « بازتاب» عصر چهارشنبه در مراسمی با حضور مدیرکل فرهنگی و اجتماعی وزارت علوم، تحقیقات و فناوری گشایش یافت

در این نمایشگاه دستاوردها، افتخارات و کسب مقام های دانشجویان دانشگاه حکیم در سالهای 92 تا 95 با استفاده از طراحی و نصب روی پنجره های سنتی به عنوان نماد آسمان،به تصویر کشیده شد.
مدیرکل فرهنگی و اجتماعی وزارت علوم، تحقیقات و فناوری در این مراسم گفت : برگزاری نمایشگاههای دانشجویی زمینه بروز خلاقیت و شکوفایی استعدادهای دانشجویان را در زمینه های مختلف فرهنگی و هنری فراهم می کند.
فضل الله ایرجی کجوری افزود: دانشگاه حکیم سبزواری با توجه به ظرفیت های بالا و همدلی نیروها، در فعالیتهای فرهنگی جزو مراکز آموزشی پیشرو کشور است.
وی با بیان ایننکع دانشجویان دانشگاه حکیم با وجود نداشتن رشته های تخصصی هنری از هوش و ذوق بالایی در هنر برخوردار هستند، اظهار کرد: اعتماد به توانمندی دانشجویان زمینه رشد آنان رادر تمامی عرصه های علمی، فرهنگی، اجتماعی و دینی فراهم می کند.
ایرجی کجوری گفت: دانشگاه حکیم می تواند برای تدوام فرهنگ ادبی و هنری با برگزاری جشنواره هایی همانند ادبیات داستانی و با بهره گیری از تجربیات و خلاقیت دانشجویان به رشد و تثبیت فرهنگ غنی اسلامی ایرانی کمک نماید.
دانشگاه حکیم سبزواری دارای 10 هزار دانشجو است که 2 هزار و 300 نفر از آنان در مقطع کارشناسی ارشد و دکترا در حال تحصیل هستند.ایرنا/101



منبع: سايت خبري تحليلي سبزوار پيام
www.SabzevarPayam.com
نظرات شما

نام:

ايميل:
وب:
شماره امنيتي:
نظر شما:


0 نظر در صف تاييد است.