اخبار سبزوار پيام : فرهنگی و هنری





اخبار » فرهنگی و هنری / تاریخ خبر: 25 آبان 1395 / کد مطلب: 11648 / نظرات: 0

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه سبزوار خبر داد


اجرای 184 عنوان برنامه فرهنگی، هنری و آموزشی در سبزوار


اجرای 184 عنوان برنامه فرهنگی هنری و آموزشی در سبزوار

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه سبزوار از اجرای 184 عنوان برنامه فرهنگی، هنری و آموزشی همزمان با هفته گرامیداشت بسیج در این شهرستان خبر داد.

امین‌الله مظلوم در نشست هماهنگی گرامیداشت هفته بسیج که در سالن جلسات فرمانداری این شهرستان برگزار شد با بیان اینکه دشمن برای مقابله با نهضت انقلاب اسلامی جنگ هوشمند را ایجاد کرده است، اظهار کرد: دشمن از طریق تحریم و فشار اقتصادی با مدل‌هایی از جنگ نرم و جنگ نیمه سخت تلاش دارد اقتدار جمهوری اسلامی ایران را در سطح منطقه کاهش دهد.

وی، امنیت جمهوری اسلامی و شکست دشمنان انقلاب اسلامی در مرزهای جمهوری اسلامی را به برکت حضور بسیج در تمامی عرصه‌ها و تفکر بسیجی دانست و افزود: اکنون جبهه مقاومت اسلامی با الگو گرفتن از انقلاب اسلامی و تفکر بسیجی در کشورهای یمن، عراق و سوریه علیه گروه‌های تکفیری تروریستی و استکبار مقابله می‌کند.

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه سبزوار با اشاره به اجرای 184 عنوان برنامه فرهنگی، هنری و آموزشی همزمان با هفته بسیج در این شهرستان، بیان کرد: غبارروبی آرامگاه شهدا، دیدار با خانواده شهدا، برپایی ایستگاه‌های صلواتی و برگزاری یادواره شهدا و مسابقات ورزشی و هنری از برنامه‌های محوری هفته بسیج در سطح شهرستان سبزوار است.

مظلوم ادامه داد: اجرای نمایشگاه‌های متعدد مرتبط با موضوع اقتصاد مقاومتی، برگزاری همایش امر به‌ معروف و نهی از منکر و سبک زندگی اسلامی از دیگر برنامه‌های مهم در این هفته است.

فرماندار سبزوار نیز در ادامه این نشست با تأکید بر ضرورت گرامیداشت هفته بسیج، عنوان کرد: دشمن با طرح شبهه در پی دور کردن نسل سوم انقلاب اسلامی از ارزش‌های انقلاب اسلامی و روحیه بسیجی است.

احمد برادران با بیان اینکه انتقال فرهنگ و اندیشه بسیجی نسل جوان را در برابر تهدید و تهاجم فرهنگی دشمن بیمه می‌کند، تصریح کرد: دستاوردهای کنونی نظام جمهوری اسلامی در عرصه‌های مختلف داخلی و خارجی مرهون تفکر بسیجی است لذا مسئولان باید توان خود را برای گسترش تفکر بسیجی بکار بگیرند.

وی یادآور شد: بسیج وابسته به جناح خاصی نیست بلکه متعلق به‌تمامی مردم است و در چند سال اخیر برخی از کشورها برای مقابله با استکبار جهانی از بسیج الگوبرداری کرده‌اند.فارس/101





منبع: سايت خبري تحليلي سبزوار پيام
www.SabzevarPayam.com
نظرات شما

نام:

ايميل:
وب:
شماره امنيتي:
نظر شما:


0 نظر در صف تاييد است.