اخبار سبزوار پيام : عمراني





اخبار » عمراني / تاریخ خبر: 29 آبان 1390 / کد مطلب: 1152 / نظرات: 0

مدیر عامل شركت شهركهای صنعتی خراسان رضوی/


احداث نخستین واحد صنعتی تولید قطعات بتن های سبك و مقاوم كشور در سبزوار آغاز شد


احداث نخستین واحد صنعتی تولید قطعات بتن های سبك و مقاوم كشور در سبزوار آغاز شد  مدیر عامل شركت شهركهای صنعتی خراسان رضوی از آغاز عملیات احداث نخستین واحد صنعتی تولید قطعات بتن های سبك و مقاوم كشور در شهرك صنعتی سبزوار خبر داد. 
  

"علی سلیمانی " در جمع خبرنگاران افزود: این واحد صنعتی با ساخت بلوك های بتن سبك مقاوم با ظرفیت 68 هزار و 884 تن و با 700 میلیارد ریال سرمایه گذاری بخش خصوصی در شهرك صنعتی سبزوار احداث می شود.

وی با بیان اینكه این واحد صنعتی در زمینی به مساحت 40 هكتار واقع شده است، افزود: با ساخت نخستین واحد صنعتی تولید قطعات بتن های سبك و مقاوم كشور كه تا دو سال آینده به بهره برداری می رسد به طور مستقیم برای 200 نفر اشتغال ایجاد خواهد شد.

وی از خرید ماشین آلات این طرح صنعتی از كشور آلمان خبر داد و گفت: با افتتاح این واحد صنعتی تحول بزرگی در ساختمان سازی صنعتی صورت می گیرد چرا كه تاكنون محصولات مزبور از خارج كشور وارد می شده است.

وی با اشاره به جذب تسهیلات در نظر گرفته شده از محل شركت شهرك های صنعتی استان توسط سرمایه گذاران سبزوار، اظهارداشت: امسال40 درصد تسهیلات استان در این حوزه به صنعتگران سبزوار اختصاص یافته است.

مدیر عامل شركت شهرك های صنعتی خراسان رضوی با بیان اینكه هیچ گونه سقفی برای توسعه شهرك های صنعتی سبزوار وجود ندارد، گفت: شهرك صنعتی شماره دو سبزوار دارای120 هكتار مساحت می باشد كه با استقبال خوب سرمایه گذاران از این شهرك، قابلیت افزایش به 300 هكتار را نیز دارد.ایرنا





منبع: سايت خبري تحليلي سبزوار پيام
www.SabzevarPayam.com
نظرات شما

نام:

ايميل:
وب:
شماره امنيتي:
نظر شما:


0 نظر در صف تاييد است.