اخبار سبزوار پيام : عمراني





اخبار » عمراني / تاریخ خبر: 29 مرداد 1395 / کد مطلب: 11189 / نظرات: 0


20 طرح عمرانی در خوشاب آماده بهره برداری شد


20 طرح عمرانی در خوشاب آماده بهره برداری شد  فرماندار خوشاب گفت: همزمان با هفته دولت 20 طرح عمرانی با هزینه 25 میلیارد ریال در این شهرستان به بهره برداری می رسد.
حسین ابراهیمی کردیانی افزود: این طرح ها شامل خطوط انتقال آب به اراضی کشاورزی، استخر ذخیره آب کشاورزی، آبیاری تحت فشار، بوستان محله، اصلاح و توسعه معابر، طرح های هادی روستایی و ساختمان دهیاری است.
وی اظهار کرد: یک میلیارد و 220 میلیون ریال از اعتبارات این طرح ها به صورت خودیاری و یک میلیارد و 950 ریال آن نیز از طریق تسهیلات و مابقی از اعتبارات دولتی تامین شده است.

* گاز رسانی به 22 روستای محروم خوشاب ارمغان دولت یازدهم در سه سال گذشته
ابراهیمی کردیانی با اشاره به عملیات انتقال گاز به 22 روستای محروم این شهرستان گفت: براساس آمارهای اعلام شده بیشترین عملیات گاز رسانی این استان طی سه سال گذشته در این شهرستان رخ داده است.
وی با بیان اینکه در مرحله نخست این طرح گازرسانی 9 روستای شهرستان خوشاب با هزینه 85 میلیارد ریال به بهره برداری می رسد، افزود: در همین راستا طی هفته دولت گازرسانی به 2 روستا با جمعیت یک هزار و 900 خانوار بهره برداری می شود.

* رشد 28 درصدی اعتبارات تملک دارایی
فرماندار خوشاب به رشد 28 درصدی اعتبارات تملک دارایی این شهرستان در سال جاری اشاره کرد و گفت: با وجود محدودیت های اعتباری دولت 58 میلیارد ریال در قالب اعتبارات تملک دارایی، ماده 180 و استانی به این شهرستان اختصاص یافت.منبع ایرنا.



منبع: سايت خبري تحليلي سبزوار پيام
www.SabzevarPayam.com
نظرات شما

نام:

ايميل:
وب:
شماره امنيتي:
نظر شما:


0 نظر در صف تاييد است.