اخبار سبزوار پيام : سایر





اخبار » سایر / تاریخ خبر: 5 ارديبهشت 1395 / کد مطلب: 10735 / نظرات: 0

مدیر آموزش وپرورش جوین خبرداد:


کسب ۱۰ رتبه برتر استانی توسط دانش آموزان جوینی در مسابقان قرآن وعترت



مدیر آموزش وپرورش جوین از کسب 10 رتبه برتر توسط دانش‌آموزان دختر شهرستان در مرحله استانی سی‌ و چهارمین دوره مسابقات قرآن، عترت و نماز دانش‌آموزان خبر داد.

علیرضا کیامنش با اعلام این خبر گفت: ۲۲نفر از دانش آموزان دختر متوسطه دوره اول ودوم شهرستان توانستند به مرحله استانی سی‌ و چهارمین دوره مسابقات قرآن، عترت و نماز، راه یابند.
وی افزود:در پایان این دوره از مسابقات ۱۰ نفر از دانش آموزان شهرستان جوین ،مقام های اول تا سوم را درشته های مختلف به دست آوردند.
مدیر آموزش وپرورش جوین با اشاره به  اینکه این مسابقات در شهرستان جلگه رخ برگزار شد، تصریح کرد:دانش آموزان مرضیه شمس آبادی، فاطمه بهرامیه و مهناز حکم آبادی در رشته حفظ قرآن موفق به كسب رتبه های اول تا سوم استانی شدند .
کیامنش افزود:فاطمه سید آبادی،معصومه کیوانلو از جمله دانش آموزانی بودند که در این مسابقات خوش درخشیدند و توانستند مقام اول و دوم رشته تفسیر قرآن را به خود اختصاص دهند.
وی یادآورشد:دانش آموزان مهسا محسنی تبا ر،زهرا محمدی وحید واعظم صالح آبادی نیزدر رشته نهج البلاغه و مائده کلاته میمری،فاطمه بخش آبادی هم در رشته صحیفه سجادیه رتبه های اول تا سوم را از آن خود کردند.
مدیر آموزش وپرورش جوین یکی از اهداف برگزاری مسابقات را ترویج فرهنگ قرآن در بین دانش آموزان دانست و افزود:این مسابقات فرصتی خوبی برای خودسازی است.
شهرستان جوین دارای ده هزاردانش آموز میباشد که درمقاطع مختلف تحصیلی مشغول تحصیل  هستند
جوین _ نقابی



منبع: سايت خبري تحليلي سبزوار پيام
www.SabzevarPayam.com
نظرات شما

نام:

ايميل:
وب:
شماره امنيتي:
نظر شما:


0 نظر در صف تاييد است.