اخبار سبزوار پيام : خدماتي





اخبار » خدماتي / تاریخ خبر: 17 آبان 1390 / کد مطلب: 1042 / نظرات: 0

مدیر عامل سازمان اتوبوسرانی سبزوار/


حدود 75 هزار کارت بلیط از آغاز طرح تا کنون در سبزوار به فروش رسیده است


حدود 75 هزار کارت بلیط از آغاز طرح تا کنون در سبزوار به فروش رسیده است   رئیس سازمان اتوبوسرانی سبزوار گفت: از ابتدای اردیبهشت ماه سال جاری که طرح استفاده از کارت بلیط در سبزوار آغاز شده حدود 75 هزار کارت بلیط به فروش رسیده است.
محمد پورکاوه با بیان این مطلب اظهار داشت: تا کنون 100 درصد ناوگان اتوبوسرانی به استفاده از این طرح مجهز شده اند.
وی با اشاره به اینکه سازمان توان ارائه کارت بلیط بیشتری را به مسافران درون شهری دارد، افزود: در حال حاضر تعداد کثیری از این کارت بلیط ها به چاپ رسیده و خوشبختانه هیچ گونه مشکلی در صورت تقاضای بیشتر مسافران نداریم.
وی با بیان اینکه بلیط های کاغذی به کلی از چرخه سازمان اتوبوسرانی حذف شده است، اذعان داشت: در ابتدای طرح برای متضرر نشدن همشهریانی که مبادرت به خرید بلیط های کاغذی کرده بودند یک فرصت 5 ماهه برای اتمام بلیط های کاغذی داده شد.
رئیس سازمان اتوبوسرانی سبزوار با بیان اینکه 23 مرکز فروش در سطح شهر سبزوار فعال می باشد، خاطر نشان کرد: قیمت این کارت بلیط ها فعلا افزایش نخواهد یافت، البته لازم به توضیح است که این کارت ها به قیمت 800 تومان خریداری می شود و به همشهریان نیز به همان قیمت به فروش می رسد.
پور کاه استقبال مردم از این طرح را بی نظیر عنوان کرد و گفت: شاید جزو چندین یا تنها شهری باشیم که این طرح را به نحو احسن در کشور اجرا نمودیم. سبزوارآنلاین





منبع: سايت خبري تحليلي سبزوار پيام
www.SabzevarPayam.com
نظرات شما

نام:

ايميل:
وب:
شماره امنيتي:
نظر شما:


0 نظر در صف تاييد است.