اخبار سبزوار پيام : سایر





اخبار » سایر / تاریخ خبر: 19 شهريور 1394 / کد مطلب: 10246 / نظرات: 0

سید جواد حسینی :


کمیته کیفیت بخشی سلامت در ادارات آموزش و پرورش تشکیل می شود


کمیته کیفیت بخشی سلامت در ادارات آموزش و پرورش تشکیل می شود

مدیر کل آموزش و پرورش خراسان رضوی گفت: پس از تشکیل کمیته کیفیت بخشی در استان این کمیته در سطح ادارات نیز تشکیل خواهد شد.

دکتر سید جواد حسینی در جمع اعضای شورای آموزش و پرورش شهرستان سبزوار با بیان این مطلب گفت: این کمیته برای  سلامت اجتماعی ، جسمی و روحی دانش آموزان  تشکیل می شود.

وی ادامه داد: این کمیته در سطح مدارس نیز با حضور  مدیر آموزشگاه ،نماینده معلمان و دانش آموزان تشکیل خواهد شد.

این مسئول با اشاره به سیاست وزارت آموزش و پرورش در عدم گسترش فعالیت  مدارس نمونه ، تیزهوشان و سمپاد خاطر نشان کرد : اجرای طرح شهاب با مضمون شناسایی استعدادها در دل مدارس بدون ایجاد استرس و اضطراب در دانش آموزان انجام خواهد شد.

وی با اشاره به اجرای  70 طرح نو آورانه  آموزشی ، فرهنگی و عمرانی  در اداره کل آموزش و پرورش خراسان رضوی تصریح کرد: در راستای سیاستهای ابلاغی مقام معظم رهبری و سند تحول بنیادین در آموزش و پرورش این طرحها در این اداره کل  اجرایی شده است .  

مدیر کل آموزش و پرورش خراسان رضوی با اشاره به اجرای طرح صد دبیرخانه در صد مدرسه تصریح کرد: در این طرح هر مدرسه با یکی از ادارات شهرستان دبیرخانه مشترکی را ایجاد خواهند کرد تا از توانمندیهای مدارس و ادارات به نفع یکدیگر استفاده کنند.

وی با اشاره به تفاهم نامه اداره کل با سازمان انرژی اتمی و محیط زیست ادامه داد: بر طبق این تفاهم نامه با واگذاری زمین از سوی آموزش و پرورش مجموعه آموزشی از سوی این دو سازمان احداث خواهد شد.

دکتر حسینی  به اقدامات صورت گرفته با اداره کل پست جمهوری اسلامی اشاره کرد و گفت: پیگیر احداث یک مجتمع آموزشی با عنوان پیام با همکاری این اداره کل نیز هستیم .

وی همچنین اجرای طرح حامی از خشت تا بهشت را یاد آور شد و گفت: جذب کمک های خیرین در راستای مدرسه سازی و مدرسه یاری نیز انجام خواهد شد.

رئیس اداره اوقاف و امور خیریه سبزوار نیز با اشاره به دغدغه های فرهنگی موجود در جامعه گفت: باید با استفاده از پتانسیل های موجود در مدارس مردم را ترغیب به وقف علمی ، آموزشی ، بهداشت  ، درمان و تغذیه در ابعاد مختلف اجتماعی کرد.

کاظم کرامت رئیس شورای اسلامی شهر سبزوار نیز با اشاره به کاهش تولیدات فرهنگی و هنری مذهبی و عاشورایی خاطر نشان کرد:  آموزش وپرورش  با خرید این تولیذات فرهنگی باید به سمت تقویت و پشتیبانی از آن پیش رود.

 





منبع: سايت خبري تحليلي سبزوار پيام
www.SabzevarPayam.com
نظرات شما

نام:

ايميل:
وب:
شماره امنيتي:
نظر شما:


0 نظر در صف تاييد است.