اخبار سبزوار پيام : سیاسی ،امنیتی





اخبار » سیاسی ،امنیتی / تاریخ خبر: 30 تير 1393 / کد مطلب: 9051 / نظرات: 0

معاون سیاسی، اجتماعی فرمانداری سبزوار:


همه امکانات سبزوار برای برگزاری بهتر راهپیمایی روز قدس بسیج شده است



سبزوار پیام - معاون سیاسی، اجتماعی فرمانداری سبزوار بر بسیج همه امکانات این شهرستان برای برگزاری هر چه بهتر راهپیمایی روز قدس تاکید کرد.
 
به گزارش "سبزوار پیام" رضا مدرسی پور در نشست هماهنگی ستاد برگزاری روزجهانی قدس در سبزوار از همه دستگاه های اجرایی خواست با همه امکانات این شهرستان در برگزاری هر چه بهتر راهپیمایی روز قدس تلاش کنند.

وی با اشاره به سیاستهای خصمانه استکبار جهانی و از جمله رژیم غاصب صهیونیستی علیه مردم مظلوم و بی دفاع فلسطین، گفت: حضور پر شور در راهپیمایی روز جهانی قدس مصداق عینی استکبار ستیزی و آگاهی کشورهای منطقه از سیاست های خصمانه مستکبران است.

مدرسی پور اظهار کرد : روز قدس روز اتحاد مسلمانان و مستضعفان جهان برای نابودی مستکبران است.

وی با بیان اینکه بنیانگذار انقلاب امام خمینی (ره)جمعه روز آخر ماه رمضان را به عنوان روز قدس نامگذاری کردند، افزود : این روز تنها برای قدس نیست بلکه برای تمام مستضعفین جهان است .

معاون سیاسی، اجتماعی فرمانداری سبزوار گفت: حضور باشکوه مردم در راهپیمایی روز قدس نشان دهنده وحدت و انسجام بین مسلمانان جهان در حمایت از مردم مظلوم فلسطین و اعلام انزجار از جنایات رژیم صهیونیستی است .

مدرسی پور با اشاره به برنامه ریزی ها و هماهنگی های انجام شده ،گفت : چهار کمیته تبلیغات ، امنیت ، پشتیبانی و اجرایی برای برگزاری بهتر مراسم روز جهانی قدس در سبزوار پیش بینی شده است.

معاون سیاسی، اجتماعی فرمانداری سبزوار از برپایی نمایشگاه عکس و پوستر از جنایات رژیم صهیونیستی در این شهرستان نیز خبر داد.

وی اظهار کرد : مردم سبزوار امسال نیز همچون سالهای گذشته بار دیگر با حضور حماسی و دشمن شکن خود در راهپیمایی روزجهانی قدس شرکت می کنند.

راهپیمایی امسال روز جهانی قدس در آخرین جمعه ماه مبارک رمضان ساعت 10 و 30 دقیقه صبح از میدان کارگر سبزوار آغاز و تا جایگاه نماز جمعه این شهر ادامه خواهد داشت./6





منبع: سايت خبري تحليلي سبزوار پيام
www.SabzevarPayam.com
نظرات شما

نام:

ايميل:
وب:
شماره امنيتي:
نظر شما:


0 نظر در صف تاييد است.