اخبار سبزوار پيام : سیاسی ،امنیتی





اخبار » سیاسی ،امنیتی / تاریخ خبر: 6 فروردين 1403 / کد مطلب: 15313 / نظرات: 0


فرماندار "ششتمد" خواهان معرفی امام جمعه این شهرستان خراسان رضوی شد


فرماندار ششتمد خواهان معرفی امام جمعه این شهرستان خراسان رضوی شد  فرماندار ششتمد گفت: شهرستان تازه‌تاسیس ششتمد ماهها است از امامت جمعه محروم است که انتظار می رود شورای سیاستگذاری ائمه جمعه استان  زودتر نسبت به تعیین تکلیف این شهر و معرفی امام جمعه اقدام کند.

حسین ایثارگر اظهار کرد: بیش از ۶ ماه است که حجت الاسلام محمدعلی دستجردی، امام جمعه ششتمد به امامت جمعه شهرستان "خلیل آباد" منصوب شده است و نماز جمعه ششتمد با خطیب موقت برگزار می شود.

وی افزود: یکی از برکات مهم انقلاب اسلامی برپایی نماز جمعه است، لذا انتظار می رود در راستای انجام جهاد تبیین، روشنگری و بیان مواضع و بیانات رهبر معظم انقلاب، امام جمعه ششتمد زودتر معرفی شود.

فرماندار ششتمد گفت: با توجه به اینکه دفتر امام جمعه مرجع و پناهگاه امنی برای بیان مشکلات مردمی است شهر ششتمد امام جمعه ساکن و دائم برای مراجعات مردمی و رفع مشکلات ندارد که این موضوع یکی از مطالبات مردم است.

ایثارگر افزود: با وجود پیگیری های فراوان و وعده های مسوولان ستاد نماز جمعه استان، با گذشت ۶ ماه از انتقال امام جمعه شهرستان، اقدام موثری در خصوص معرفی امام جمعه جدیدی برای ششتمد صورت نگرفته است.

ششتمد با وسعت سه هزار و ۷۸۶ کیلومتر مربع، با ۲۴ هزار نفر جمعیت، دارای ۲ بخش مرکزی و شامکان، ۴۸ دهیاری و ۵۳ آبادی است.



منبع: سايت خبري تحليلي سبزوار پيام
www.SabzevarPayam.com
نظرات شما

نام:

ايميل:
وب:
شماره امنيتي:
نظر شما:


0 نظر در صف تاييد است.