اخبار سبزوار پيام : سیاسی ،امنیتی





اخبار » سیاسی ،امنیتی / تاریخ خبر: 13 تير 1393 / کد مطلب: 8945 / نظرات: 1


امام جمعه داورزن: ماه مبارک رمضان، ماه اخوت و برادری است


داورزن،داورزنی/خطیب جمعه داورزن درنماز جمعه داورزن که در محل هیئت علی اصغری این شهر برگزار شد به اهمیت ماه مبارک رمضان اشاره کرد وگفت:این ماه بهترین زمان سلوک وارتباط باخداوند است .
حجت الاسلام والمسلمین محمود مداحی در ادامه افزود:رمضان ماهی است که زمینه پرواز را فراهم می کند وشیطان به غل وزنجیر بسته می شود وحرکت به سوی خدا سرعت مییابد .
وی اظهار داشت:ماه رمضان ماه درک فضیلت سحر وبیداری وذکر ودعای سحر وقدرت تسلط بر شیطان نفس وهوای نفسانی است.
امام جمعه داورزن با اشاره به 12رمضان سال اول ه ق روزعقد اخوت گفت: مشکلات مسلمانان در هجرت موجب شد تا پیامبرعقد اخوت را با هدف ارتقا وبالا بردن ارتباطات تازه بین مسلمانان به یک پیوند مستحکم دینی واسلامی تا درجه برادری تبدیل کند.
ایشان در ادامه خطاب به حکومت عربستان گفتند:پادشاه وحاکمان عربستان یک بام ودوهوا عمل می کنند.
وی ادامه داد: از یک سو پادشاه عربستان محمد بن فیصل ابوساق که شیعه است به عنوان وزیر مشاور وعضو کابینه در امور پارلمان تعیین میکند تا جامعه شیعه را کنترل کند واز سوی دیگر دستور حکم اعدام روحانی وعالم برجسته شیعه شیخ النمر عربستانی راصادر میکند.
وی خاطر نشان کرد: ال سعود و وهابیت حاکم عربستان بدانند اگر این عالم شیعی متعهد به شهادت برسد خون او بر بلندای عربستان خواهد جوشید وجمعیت شیعه را متحدتر خواهد کرد وبساط اهریمنی حکومت ستمگر وهابی عربستان را به زباله دان تاریخ خواهد فرستاد.
خطیب جمعه داورزن ادامه داد: روبه صفتان مرتجع عرب در منطقه زاغ سیاه داعش ونهروانی ها را تقویت می کنند بدانند دوران حاکمیت زور واعلام خلافت اسلامی توسط داعش در کل سرزمینهای اسلامی و برگشت به دوران امپراتوری عثمانی گذشته است وکسی نمی تواند این غده سرطانی را در منطقه حفظ کند وخروش جوانان انقلابی عراق وشام وجهان اسلام ریشه داعش ورئیس تروریستها ابوبکر بغدادی راخواهند سوزاند.





منبع: سايت خبري تحليلي سبزوار پيام
www.SabzevarPayam.com
نظرات شما

نام:

ايميل:
وب:
شماره امنيتي:
نظر شما:


1 نظر در صف تاييد است.