اخبار سبزوار پيام : سیاسی ،امنیتی





اخبار » سیاسی ،امنیتی / تاریخ خبر: 31 خرداد 1393 / کد مطلب: 8856 / نظرات: 1


امام جمعه ششتمد درمورد مراسم 24 خرداد از رییس جمهوری قدردانی کرد


امام جمعه ششتمد  درمورد مراسم 24 خرداد از رییس جمهوری قدردانی کرد
سبزوار پیام- امام جمعه ششتمد از اقدام خوب ریاست جمهوری به خاطر نحوه برگزاری مراسم روز 24 خرداد ماه اولین سالگرد حماسه مردمی در انتخابات ریاست جمهوری ، قدردانی کرد.
 
به گزارش "سبزوار پیام" به نقل از ایرنا، حجت الاسلام والمسلمین رمضانعلی ثباتی مقدم در خطبه های نماز جمعه این هفته ششتمد، اظهار کرد: ریاست جمهوری در این مراسم از نامزدهای انتخابات سال گذشته دعوت کرده بود و این حرکت می تواند الگویی برای همه مسوولان در همه رده ها باشد.

وی ادامه داد: امیدواریم این حرکت ارزشمند، توسط دولتمردان در همه سطوح صورت پذیرد و پرونده انتخابات و رقابت ها در همان هفته اول انتخابات بسته شود و همه برای آبادانی و سرافرازی ایران تلاش کنند.

امام جمعه ششتمد همچنین در بخشی از سخنانش گفت : امروز که کشور همسایه ما عراق گرفتار بحران می باشد حاصل توطئه استکبار جهانی و جاهلیت وهابیت می باشد.

وی افزود: وهابیت همانند خوارج زمان امیرالمؤمنین(ع) همه را تکفیر می کنند و مرتکب جنایاتی می شوند که موجب شرمندگی است.

وی ادامه داد: اوضاع غم انگیز کشور اسلامی عراق حاصل تدابیر استکبار جهانی با هزینه وهابیت و حمایت عده ای بی عقل می باشد.

امام جمعه ششتمد همچنین به سالروز شهادت مصطفی چمران اشاره کرد و افزود: دکتر چمران هرچند در آمریکا تحصیلات عالیه خود را به پایان رسانده بود اما در کردار و گفتار تغییری نکرد چرا که ایشان در دامن اهل بیت(ع) و روحانیت رشد کرده بود.

حجت الاسلام و المسلمین ثباتی مقدم گفت : دکتر چمران در سر سفره دین بزرگ شده بود و زندگی و تحصیل در آمریکا تأثیری در روش و منش ایشان نداشت.

امام جمعه ششتمد افزود: دکتر مصطفی چمران یک عارف بود و این مهم از مناجات های این مرد بزرگ مشخص است و او یک مجاهد خستگی ناپذیر بود که در جبهه های لبنان و کردستان نمود و بروز یافت.

شهر ششتمد در حدود 30 کیلومتری جنوب سبزوار قرار دارد./6





منبع: سايت خبري تحليلي سبزوار پيام
www.SabzevarPayam.com
نظرات شما

نام:

ايميل:
وب:
شماره امنيتي:
نظر شما:


1 نظر در صف تاييد است.