اخبار سبزوار پيام : اقتصادی


اخبار » اقتصادی / تاریخ خبر: 21 خرداد 1393 / کد مطلب: 8800 / نظرات: 1

بخشدار:


شش میلیارد ریال اعتبار برای مرکز درمان بسترششتمد تخصیص یافت


سبزوار پیام- بخشدار ششتمد سبزوار گفت : شش میلیارد ریال اعتبار برای ˈمرکز درمان بسترˈ شهر ششتمد تخصیص یافت.
 
به گزارش"سبزوار پیام" علیرضا عبداللهی بید روز سه شنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: امسال اعتبارات بسیار مناسبی در حوزه های مختلف به ششتمد تخصیص یافته است.

وی بیان کرد: این اعتبارات می تواند بخش عمده ای از مشکلات مردم این منطقه را برطرف کند.

نماینده دولت در ششتمد با بیان اینکه پروژه مرکز درمان بستر ششتمد مدتی است که به دلیل نبود اعتبار راکد مانده بود ،افزود: خوشبختانه امسال از محل اعتبارات ماده 180 قانون بودجه مبلغ شش میلیارد ریال به مرکز درمان بستر ششتمد تخصیص یافت .

وی ابراز امیدواری کرد که با کمک دانشگاه علوم پزشکی سبزوار این پروژه خدماتی و درمانی هر چه سریعتر تکمیل و راه اندازی شود.

وی همچنین ادامه داد: بحث آبرسانی به روستاهای منطقه نیز یکی از دغدغه های سال های گذشته مردم و مسوولان این منطقه در چندساله اخیر بود که در حال رفع شدن است .

بخشدار ششتمد گفت : خوشبختانه در سال گذشته به رغم تخصیص اندک اعتبارات پروژه های آبرسانی به روستاهای قاسمی ، جنبذ و عزیزآباد ششتمد، با همت مردم ، معتمدین و همکاری شرکت آب و فاضلاب ،مشکلات مزبور بر طرف شد.

عبداللهی افزود: در سال جاری نیز با تخصیص مبلغ هشت میلیارد و 500 میلیون ریال اعتبار در قالب ادامه طرح آبرسانی مجتمع ظفر آبرسانی به روستاهای محروم مهر نشانی ، شهرسوخته ، بجدن ، باداشیان و هلاک آباد ششتمد انجام می شود.

وی گفت: تخصیص اعتبار برای تعریض و مرمت محور ششتمد ـ سبزوار یکی از خواسته های اصلی و به حق مردم منطقه است که امسال مبلغ یک میلیارد ریال به این موضوع جهت مرمت و شانه سازی تخصیص یافته است .

وی افزود: امیدواریم با همکاری اداره راه و شهرسازی شهرستان سبزوار شاهد انجام این پروژه به نحو مطلوب باشیم.

وی بیان کرد: در حوزه راههای روستایی نیز احداث و آسفالت محورهای یحیی آباد ، قاسمی ، مچ، بجدن به محور بردسکن ـ سبزوار ، علی آباد سیدرحیم ، دهنو ، حسن آباد سبه ،طزرق و مهرنشانی ششتمد در برنامه کاری اداره راه و شهرسازی قرار گرفته است .

وی افزود: بخشی از این پروژه ها در قالب اعتبارات تملک دارایی ها و بخشی با همکاری فرماندار سبزوار و نمایندگان مردم سبزوار از محل اعتبارات ماده 180 قانون تخصیص یافته است.

بخشدار ششتمد همچنین گفت : در چند روز گذشته مسوولان و مردم ششتمد از کاهش اعتبار توسعه آرامگاه حکیم بیهقی نگران بودند که با دستور فرماندار سبزوار این موضوع برطرف شد./6





منبع: سايت خبري تحليلي سبزوار پيام
www.SabzevarPayam.com
نظرات شما

نام:

ايميل:
وب:
شماره امنيتي:
نظر شما:


1 نظر در صف تاييد است.