اخبار سبزوار پيام : سیاسی ،امنیتی





اخبار » سیاسی ،امنیتی / تاریخ خبر: 27 ارديبهشت 1393 / کد مطلب: 8654 / نظرات: 0


امام جمعه روداب: از همه ظرفیت ها بایستی برای تحقق شعار سال استفاده شود


سبزوارپیام- امام جمعه شهر روداب سبزوار گفت : از همه ظرفیت ها بایستی برای تحقق شعار امسال استفاده شود و در این راه تلاش مشترک و مجاهدانه مردم و مسوولان نظام ضروری است .
 
به گزارش"سبزوار پیام" به نقل از ایرنا، حجت الاسلام اسماعیل کیانی مقدم در خطبه های نماز جمعه این هفته شهر روداب سبزوار اظهار کرد: ظرفیت های کشور بسیار گسترده بوده و متاسفانه بخش زیادی از آن بلااستفاده مانده است .

وی خطاب به مردم روداب افزود: برخی از مهارت هایی که ما در روستاها داشتیم کنار گذاشته ایم مثلا یک خانم در خانه با دو میل بافتنی لباس ، کلاه و شال گردن فرزندانش را می بافت و کارگاههای قالی بافی که هزینه و خرج یک یا چند خانواده را می داد در این منطقه کمرنگ شده است .

امام جمعه روداب به منابع آبی و اراضی و امکانات موجود کشور اشاره کرد و گفت :اگر تمام مرزهای ایران را آدم بچینند و نگذارند که هیچ ایرانی نه چیزی بیرون ببرد و نه چیزی به داخل کشور بیاورد ، آنقدر زمین ،آب و امکانات داریم که تولیدات کشاورزی داشته باشیم و غذا تهیه کنیم، لذا تحریم ها نمی تواند به کشور ما ضربه بزند.

وی ظرفیت های منطقه روداب را بالا دانست و گفت:معادن بخش روداب در شهرستان اول است و قطب معدنی خراسان رضوی محسوب می شود.

وی گفت : پودر سنگ و منگنز فراوانی از این منطقه استخراج می شود و همچنین ظرفیت بسیار خوبی برای کشت پسته در منطقه وجود دارد.

حجت الاسلام کیانی مقدم اظهار داشت : برای پرورش دام و تولیدات کشاورزی هم این بخش ظرفیت های فراوانی دارد.

وی برای تحقق شعار امسال بر تقویت روح خود اتکایی و خودباوری تاکید کرد و گفت :ما باید خود باوری و اعتماد به نفس داشته باشیم .

بخش روداب در جنوب غربی سبزوار قرار دارد./6





منبع: سايت خبري تحليلي سبزوار پيام
www.SabzevarPayam.com
نظرات شما

نام:

ايميل:
وب:
شماره امنيتي:
نظر شما:


0 نظر در صف تاييد است.