اخبار سبزوار پيام : سیاسی ،امنیتی





اخبار » سیاسی ،امنیتی / تاریخ خبر: 3 اسفند 1392 / کد مطلب: 8113 / نظرات: 0

با حضور مسئولان استانی وشهرستانی:


سرپرست فرمانداری داورزن معرفی شد


سرپرست فرمانداری داورزن معرفی شد داورزن نیوز/ مدیرکل دفتر امنیتی سیاسی استان خراسان رضوی در مراسم معارفه فرماندار داورزن گفت:مردم در دو حماسه سیاسی انتخابات و ۲۲ بهمن دشمنان را ناامید کردند.

سید هادی طباطبایی ضمن تقدیر از حضور ملت ایران در صحنه گفت:این حضورها دفاع از ارزش ها بود که در بعد خارجی ثابت کردند مردم پای عهد رهبری ایستاده اند.

وی به بعد داخلی این حماسه ها اشاره کرد وافزود:حماسه حضور ملت ایران به مسئولان پیام استقامت بر اصول انقلاب و دفاع از حقوق مردم را در بر داشت.

امام جمعه داورزن نیز از مسئولان شهرستان خواست در نماز جمعه و جماعت مساجد شرکت داشته باشند تا مردم حضور آنها را در ساعات غیر اداری احساس کنند.

حجت الاسلام محمود مداحی در ادامه افزود:داورزن از سالیان به عنوان منطقه برخوردار عنوان شده است اما با توجه به خشک بودن منطقه هیچ گونه برخورداری در آن وجود ندارد.

فرماندار سابق داورزن نیز با وجود کسالت در این مراسم حضور یافته بود و طی سخنانی از تمام مسئولان شهرستان که همکاریهای لازم را با وی داشتند تقدیر وتشکر کرد.

اسماعیل غفاری از تمام مردم شهرستان به خاطر بیماری خود که موجب تعلل در امور شهرستان شده بود عذرخواهی نمود.

در پایان مراسم طی حکمی از سوی استاندار خراسان رضوی از زحمات اسماعیل غفاری قدردانی و رضا فلاحی عشرت آبادی به عنوان سرپرست فرمانداری داورزن معرفی شد.





منبع: سايت خبري تحليلي سبزوار پيام
www.SabzevarPayam.com
نظرات شما

نام:

ايميل:
وب:
شماره امنيتي:
نظر شما:


0 نظر در صف تاييد است.