اخبار سبزوار پيام : سیاسی ،امنیتی





اخبار » سیاسی ،امنیتی / تاریخ خبر: 3 اسفند 1392 / کد مطلب: 8104 / نظرات: 0


امـام جمعه ششتمـد : ایــــران اسلامی ام القرای جهان اسلام است



 امام جمعه ششتمد سبزوار گفت :ایران اسلامی ام القرای جهان اسلام به شمار می رود و گواه این مطلب حضور هیات های مختلف کشورهای اسلامی در ایران و مطرح شدن مسایل جهان اسلام در کشورمان است.
 
به گزارش "سبزوار پیام" به نقل از ایرنا، حجت الاسلام رمضانعلی ثباتی مقدم در خطبه های نماز جمعه این هفته ششتمد، افزود: امروز به برکت نظام مقدس جمهوری اسلامی حل مشکلات کشورهای مسلمان در ایران امکان پذیر شده است.

وی با اشاره به اجلاس روسای مجلس کشور اسلامی در کشورمان، گفت: هدف این اجلاس نزدیکی کشورهای اسلامی به همدیگر است و در این اجلاس مهم ترین مسایل جهان اسلام از قبیل سوریه و فلسطین مطرح شد.

امام جمعه ششتمد به سالروز امورتربیتی اشاره کرد و افزود: یکی از نهادهای مهم و اساسی در وزارت آموزش و پرورش نهاد امور تربیتی می باشد.

حجت الاسلام ثباتی مقدم گفت: مقوله تربیت در دین مبین اسلام جایگاه ویژه ای دارد و تربیت صحیح حرکت در صراط مستقیم را درپی خواهد داشت.

امام جمعه ششتمد به ابلاغ سیاست های کلی اقتصاد مقاومتی از سوی مقام معظم رهبری اشاره کرد و گفت: اگر مسوولان ما مدیریت کنند و مردم خوب ما که در همه عرصه ها همراه نظام بوده اند در درست مصرف کردن همراهی کنند کشور ما مقاوم تر خواهد شد./6





منبع: سايت خبري تحليلي سبزوار پيام
www.SabzevarPayam.com
نظرات شما

نام:

ايميل:
وب:
شماره امنيتي:
نظر شما:


0 نظر در صف تاييد است.