اخبار سبزوار پيام : سیاسی ،امنیتی





اخبار » سیاسی ،امنیتی / تاریخ خبر: 10 آبان 1392 / کد مطلب: 7182 / نظرات: 3

امام جمعه ششتمد:


قیام سید الشهدا (ع) قیام امر به معروف و نهی از منکر بود


قیام سید الشهدا ع قیام امر به معروف و نهی از منکر بود  امام جمعه ششتمد گفت : قیام حضرت سید الشهدا (ع) قیام امر به معروف و نهی از منکر بود و لذا این فریضه یکی از وظایف مومنان بوده و موجب رستگاری جامعه می شود.

به گزارش سبزوارپیام به نقل از ایرنا،حجت الاسلام رمضانعلی ثباتی مقدم در خطبه های نماز جمعه این هفته ششتمد ،خواستار ترویج فرهنگ امر به معروف و نهی از منکر در جامعه شد.

وی افزود: یکی از مهم ترین راههای نجات از خسران و نشان حکومت صالحان امر به معروف و نهی از منکر می باشد.

وی گفت: البته ما از دولمتردان قبلی گلایه داریم که آنچنان که شایسته است به موضوع امر به معروف و نهی از منکر ، ورود پیدا نکردند.

وی افزود : انتظار داریم دولت جدید به این مهم بپردازد و امر به معروف و نهی از منکر را از ادارات و دستگاههای دولتی همچون فرودگاهها ، بیمارستان ها و صدا و سیما و غیره آغاز کند.

امام جمعه ششتمد به سالروز 13 آبان هم اشاره کرد و گفت: در این روز سه حادثه مهم در کشور ما اتفاق افتاده که همه آنها حاکی از خوی استکباری آمریکا است.

وی افزود: شهادت دانش آموزان ، تبیعد حضرت امام خمینی(ره) و تسخیر لانه جاسوسی سه رخداد مهم است که در سالهای متفاوت در این روز به وقوع پیوسته است.

حجت الاسلام ثباتی مقدم گفت: معمار کبیر انقلاب اسلامی از تسخیر لانه جاسوسی بعنوان انقلاب دوم یاد کرد و این واقعه برای کشورمان دستاوردهای مهمی در پی داشت .

وی افزود: مهم ترین آنها رشد ، کمال و استحکام انقلاب ، تثبیت خط امام به عنوان خط سازش ناپذیر با غرب ، سقوط دولت موقت و افشای اسناد لانه جاسوسی بود.



منبع: سايت خبري تحليلي سبزوار پيام
www.SabzevarPayam.com
نظرات شما

نام:

ايميل:
وب:
شماره امنيتي:
نظر شما:


3 نظر در صف تاييد است.