اخبار سبزوار پيام : اقتصادی





اخبار » اقتصادی / تاریخ خبر: 3 شهريور 1392 / کد مطلب: 6698 / نظرات: 0

در هفته دولت /


۱۹ طرح مخابراتي در سبزوار بهره برداري مي شود


۱۹ طرح مخابراتي در سبزوار بهره برداري مي شود  مدير مخابرات سبزوار گفت : ۱۹ طرح و پروژه مخابراتي با اعتبار بالغ بر ۱۰ ميليارد و ۸۳۰ ميليون ريال در هفته دولت در اين شهزستان بهره برداري مي شود.

به گزارش سبزوارپیام، مهندس حامد خواستار روز يكشنبه در گفت و گو با خبرنگا رايرنا اين طرح ها را شامل توسعه و تاسيس اينترنت پرسرعت (ADSL ) و نيز راه اندازي B. T.S عنوان كرد.
وي با اشاره به راه اندازي پنج دستگاه B.T.S در سبزوار اظهار داشت : دو دستگاه B.T.S در شهربازي سبزوار ، يك دستگاه در دانشگاه آزاد اسلامي و سه دستگاه ديگر هم در روستاهاي آريان و تندك ششتمد راه اندازي مي شود .
وي با اشاره به توسعه اينترنت پرسرعت در مراكز مخابراتي سبزوار طي هفته دولت گفت : تعداد پورت (adsl ) مركز پرستش با ۱۲۸ پورت افزايش به سه هزار و ۹۶۸ پورت ،مركز سربداران با ۶۲۴ پورت افزايش به سه هزار و ۹۰۴ پورت و تعداد پورت (adsl ) مركز شاهد سبزوار با ۵۲۸ پورت افزايش به يكهزار و ۲۹۶ پورت رسيد.
مهندس خواستار افزود :اينترنت پرسرعت در هر يك از مراكز بخش هاي تابعه سبزوار به تناسب جميعت و ديگر شاخص ها از جمله بافت علمي و فرهنگي ، امكان راه اندازي به ظرفيت حدود ۲۰۰ پورت را دارد.
وي همچنين افزود : در اين هفته در روستاهاي چشام ، ابارش ، بيزه ، سوئيز ، خسروجرد ، ريوند ، نامن ، افچنگ سبزوار و روستاهاي بلقان آباد و رباط جز خوشاب اينترنت پرسرعت برقرار مي شود. 



منبع: سايت خبري تحليلي سبزوار پيام
www.SabzevarPayam.com
نظرات شما

نام:

ايميل:
وب:
شماره امنيتي:
نظر شما:


0 نظر در صف تاييد است.