اخبار سبزوار پيام : سیاسی ،امنیتی





اخبار » سیاسی ،امنیتی / تاریخ خبر: 25 مرداد 1392 / کد مطلب: 6646 / نظرات: 0


امام جمعه موقت سبزوار : آزادگان با مقاومت آبرومندانه افتخار آفریدند


مام جمعه موقت سبزوار گفت  : آزادگان با مقاومت آبرومندانه ای که کردند برای خود و ملت ایران افتخار آفریدند .
 به گزارش سبزوارپیام، حجت الاسلام و المسلمين محمد سليماني در خطبه هاي باشکوه نماز جمعه اين هفته سبزوار با اشاره به 26 مردادماه سالروز ورود آزادگان به کشورافزود: این بزرگواران  سختی و رنج بسیاری متحمل شدند و برخی از شدت شکنجه به شهادت رسیدند .
 وی خطاب به آزادگان گفت : شما دوران اسارت را با اخلاص ، فداکاری و ایثار سپری کردید از خداوند متعال خواستارم به همان حالت مخلصانه در دوران اسارت تا پایان عمر شما را به همان حال نگاه بدارد .
 وی با اشاره به روز جهانی مسجد و ذکر آیات و روایاتی در اهمیت مساجد گفت : مساجد خانه های خداوند در روی زمین هستند .
وی با تاکید بر اهمیت رفتن به مساجد اظهار داشت :  همچنین کسانی که برای مساجد کار می کنند قدر توفیقی که پیدا کرد ه اند را بدانند .
 امام جمعه موقت سبزوار با  گرامیداشت یاد و خاطره آیت اله العظمی بروجردی به خدمات این عالم بزرگوار اشاره کرد   و گفت : در سال 1333 انیشتن دانشمند نامی جهان نامه محرمانه ای به آیت اله بروجردی می نویسد و  بعد از آن  این نامه را به صورت بیانیه تکمیل  و منتشر می کند .
 حجت الاسلام سلیمانی افزود : در بخشی از این بیانیه آمده اسلام را بر تمام ادیان جهان ترجیح می دهم و آن را کاملترین و معقول ترین دین می دانم انیشتن معاد را از راه فیزیکی اثبات می کند و از آیت ا... بروجردی به عنوان مردی بزرگ نام می برد .





منبع: سايت خبري تحليلي سبزوار پيام
www.SabzevarPayam.com
نظرات شما

نام:

ايميل:
وب:
شماره امنيتي:
نظر شما:


0 نظر در صف تاييد است.