اخبار سبزوار پيام : سیاسی ،امنیتی





اخبار » سیاسی ،امنیتی / تاریخ خبر: 4 خرداد 1392 / کد مطلب: 6012 / نظرات: 0


امامان جمعه خراسان رضوی بر حضور پر شور مردم در انتخابات تاكید كردند


  امامان جمعه برخی از شهرستانهای خراسان رضوی در خطبه های نماز این هفته با تبریك ولادت با سعادت امیر مومنان حضرت علی (ع) و سالروز آزاد سازی خرمشهر بر حضور پرشور مردم در انتخابات ریاست جمهوری تاكید كردند.
  
به گزارش سبزوارپیام به نقل از ایرنا ، امام جمعه رشتخوار در خطبه های نماز جمعه این هفته با تبریك ولادت با سعادت مولای متقیان حضرت علی (ع) و سوم خرداد روز آزاد سازی خرمشهر، گفت :رزمندگان اسلام با پیروزی بر دشمن بعثی در عملیات بیت المقدس توانستند بسیاری از نقشه‌های شوم آمریكا و دیگر كشورهای غربی را در منطقه خاورمیانه و به ویژه كشور مان خنثی كنند.

حجت الاسلام مهدی بهره مند افزود:فتح خرمشهر همچون فتح خیبر تنها با عنایت پروردگار و امام زمان(عج) به دست سربازان دلیر اسلام محقق شد.

وی در ادامه با تشریح آداب اعتكاف به انتخابات ریاست جمهوری اشاره كرد و افزود: نامزدهایی كه صلاحیت آنها احراز شد طبق قانون و بدون مصلحت اندیشی بود و مردم ما فردی را به عنوان رییس جمهور انتخاب خواهند كرد كه خدمتگزار مردم و تابع ولایت باشد.

امام جمعه سبزوار هم در خطبه های نماز جمعه این هفته خواستار حضور گسترده و با شكوه مردم در انتخابات شد و گفت :مردم باید همچون گذشته در انتخابات حضور گسترده و با شكوهی داشته باشند.

حجت الاسلام غلامحسین ابراهیمی با اشاره به اینكه مردم باید سرنوشت كشور را خود تعیین كنند، میلاد با سعادت حضرت علی (ع) و روز پدر را تبریك گفت و پیرامون شخصیت ،وی‍ژگی و اخلاق امام علی (ع) و روز فتح خرمشهر مطالبی بیان كرد.

امام جمعه شهرستان داورزن نیز در خطبه های نماز جمعه با مهم شمردن جایگاه شورای نگهبان ، این نهاد را حافظ انقلاب اسلامی و قانون اساسی دانست.

حجت الاسلام محمود مداحی به شرایط و ویژگی های رییس قوه مجریه اشاره كرد و افزود: كسی می تواند ریاست جمهوری را بر عهده داشته باشد كه در همه ابعاد اقتصادی ، سیاسی ، فرهنگی ، دفاعی ، تربیتی و فكری ، اسلام ناب برگرفته از قرآن و روش معصومین را عملی نماید و بر خواسته های نفسانی خود مسلط شود.

وی همچنین با اشاره به میلاد با سعادت امام علی (ع) و روز پدر گفت: در ایام البیض، اعتكاف باعث تقویت ایمان و ایجاد روحیه بالای دینی در افراد می شود و لذا معتكفین باید در این مدت همواره به یاد خدا باشند و با تلاوت قرآن ، خواندن نماز و دعا از بیان مسائل دنیوی خود داری كنند.

امام جمعه خوشاب هم خواستار حضور حداكثری مردم در پای صندوق های رای شد و گفت : امسال انتخابات از پیچیدگی خاصی برخوردار است و دشمنان اسلام و در راس آنها آمریكا تلاش می كنند تا انتخابات در كشورمان پر شور نباشد.

حجت الاسلام محمد صاحبی در خطبه های نمازجمعه این هفته شهرستان خوشاب افزود : مردم ما باز هم در 24 خردادماه همچون گذشته دشمنان را مایوس خواهند كرد.

امام جمعه خوشاب با اشاره به سخنان مقام معظم رهبری در خصوص بررسی صلاحیت های كاندیداها گفت : آنهایی كه صلاحیت آنها احراز نشده به معنای این نیست كه آدم های بی صلاحیتی هستند بلكه آنها برای پست ریاست جمهوری شرایط لازم را ندارند.

امام جمعه موقت كاشمر نیز در خطبه های نماز جمعه گفت :وحدت، انسجام و همدلی كه در سال 61 وجود داشت و موجب آزاد سازی خرمشهر شد باید در انتخابات امسال نیز تكرار شود و حماسه ای خلق گردد.

حجت الاسلام علی احدی با تبریك ولادت حضرت علی(ع) ، افزود: بعضی بدخواهان با تحریك مردم و كاندیداها در تلاش هستند تا فضای كشور را به تنش بكشانند اما به فضل خدا مردم ما با حفظ وحدت از این مرحله گذر خواهند كرد.

امام جمعه بردسكن هم در خطبه های نماز جمعه گفت : مردم ایران در راستای منویات مقام معظم رهبری در روز 24 خردادماه با حضور حداكثری در پای صندوق های اخذ رای حماسه سیاسی را محقق خواهند كرد.

حجت الاسلام علی اصغر امینی افزود: در بین نامزدهایی ریاست جمهوری كه صلاحیت آنها احراز شده از سلایق مختلف وجود دارد و لذا مردم باید در انتخاب فرد مورد نظرشان ، خود تصمیم بگیرند.

وی با اشاره به سالروز آزاد سازی خرمشهر، گفت: آزاد سازی خرمشهر یك حادثه تاریخی برای ملت ماست كه با منشاء ایمان و ولایت تحقق یافت.

امام جمعه چناران نیز گفت: هشت كاندیدای تایید شده توسط شورای نگهبان باید با پیراهنی از جنس تقوی به تبلیغ خود و برنامه هایشان بپردازند.

حجت الاسلام مظفر تاجی در خطبه های این هفته نماز جمعه شهر چناران افزود:

كاندیداهایی كه صلاحیت آنها احراز شده بایستی بدون تخریب و زیر سووال بردن خدمات 35 ساله انقلاب اسلامی تنها به ارائه برنامه خود همت گمارند.

وی با اشاره به سالروز آزادی سازی خرمشهر ؛ روز ایثار و مقاومت گفت: آزاد سازی خرمشهر در ‏عملیات شگفت انگیز بیت المقدس از قدرتی حكایت می كرد كه همت و ایمان رزمندگان ‏اسلام آن را پدید آورد

امام جمعه شهر جدید گلبهار از توابع شهرستان چناران هم در خطبه های نماز جمعه گفت: خرمشهر امروز صحنه سیاسی انتخابات 24 خردادماه می باشد.

حجت الاسلام سید رضا سجادی افزود: دشمن تا دندان مسلح چشم به عملكرد ملت ایران دوخته و همانطور كه رزمندگان اسلام ضرب شصتی در فتح خرمشهر به دشمن نشان دادند در 24 خرداد ماه، مردم ما با حضور خود در پای صندوقهای رای مشتی محكم تری به دشمن خواهند زد. 




منبع: سايت خبري تحليلي سبزوار پيام
www.SabzevarPayam.com
نظرات شما

نام:

ايميل:
وب:
شماره امنيتي:
نظر شما:


0 نظر در صف تاييد است.