اخبار سبزوار پيام : سیاسی ،امنیتی





اخبار » سیاسی ،امنیتی / تاریخ خبر: 4 مهر 1390 / کد مطلب: 586 / نظرات: 0

در مراسم معارفه فرماندار خوشاب مطرح شد/


سبزوار هنوز قابلیت ایجاد شهرستان های جدید را دارد


سبزوار هنوز قابلیت ایجاد شهرستان های جدید را دارد نمایندگان مردم سبزوار در مجلس شورای اسلامی  خواهان ارتقای تعدادی از روستاهای حوزه انتخابیه خود شدند نماینده مردم شهرستان های سبزوار ، جوین ، جغتای و خوشاب در مجلس شورای اسلامی با اشاره به پیگیری های انجام شده برای ارتقای روستاهای شم آباد ، رباط جز و نوده انقلاب به شهر گفت: اقدامات خوبی انجام شده و این روستاها آماده برای ارتقا در سطح شهر هستند.
' محمد رضا محسنی ثانی' با اشاره به ارتقای مشكان به مركز بخش ابراز امیدواری كرد این روستا نیز هر چه سریعتر به شهر ارتقا یابد.
وی به استقرار پنج تا شش اداره در خوشاب اشاره و ابراز امیدواری كرد سال آینده با استقرار كامل ادارات در این شهرستان آغاز شود.
وی با اشاره به در دست اقدام بودن شبكه انتقال گاز منطقه افزود: در حوزه های راه آسفالته ، آب ، برق و سایر خدمات در بخش های گوناگون اقدامات خوبی انجام شده ولی هنوز محرومیت هایی وجود دارد.
وی افزود:پروژه های بزرگراه ، گاز و راه آهن سبزوار – سلطان آباد هم با پیمانكاران قوی شروع شده كه سرفصل خوبی در زیر ساخت هاست.
دیگر نماینده شهرستان های سبزوار ، جوین ، جغتای و خوشاب در مجلس شورای اسلامی هم گفت: وجود چهار شهرستان در سبزوار بزرگ زیاد نیست چر كه اعتقاد داریم این شهرستان با وسعت و جمعیت بالا هنوز قابلیت ایجاد شهرستان های جدیدی را دارد.
' علی بروغنی' افزود: بخش های تابعه سبزوار كه شهرستان شده اند نیز هنوز جای توسعه و كار دارند.
وی به قابلیت های مختلف شهرستان خوشاب در بخش های كشاورزی ، مناطق گردشگری و نیروی انسانی مستعد اشاره كرد و گفت: با اتحاد و تلاش همه مسوولان باید محرومیت ها و بی مهری های گذشته به این شهرستان جبران شود.
فرماندارخوشاب هم از همه مردم ، جوانان و نخبگان خوشاب دعوت كرد برای رشد و پیشرفت همه جانبه منطقه به صحنه آمده و شهرستان خود را بسازند.
' حسین ابراهیمی كردیانی' ابراز امیدواری كرد در سایه وحدت ، همدلی و تعامل مدیران و مسوولان و بهره مندی از همه پتانسیل ها ،ظرفیت ها، هم افزایی ها و كار كارشناسی گام های اساسی برای توسعه و عمران منطقه برداشته شود.




منبع: سايت خبري تحليلي سبزوار پيام
www.SabzevarPayam.com
نظرات شما

نام:

ايميل:
وب:
شماره امنيتي:
نظر شما:


0 نظر در صف تاييد است.