اخبار سبزوار پيام : سیاسی ،امنیتی





اخبار » سیاسی ،امنیتی / تاریخ خبر: 20 بهمن 1391 / کد مطلب: 5269 / نظرات: 0

امام جمعه ششتمد:


بیداری اسلامی در كشورهای منطقه نشأت گرفته از انقلاب اسلامی است


بیداری اسلامی در كشورهای منطقه نشأت گرفته از انقلاب اسلامی است     
 امام جمعه ششتمد سبزوار گفت:خیزش و بیداری اسلامی در كشورهای منطقه، نشأت گرفته از انقلاب اسلامی ایران است.

به گزارش سبزوارپیام به نقل از ایرنا،حجت الاسلام و المسلمین رمضانعلی ثباتی مقدم در خطبه های نماز جمعه این هفته ششتمد، افزود: روز 22 بهمن روز پیروزی و روز جشن انقلاب اسلامی است.

خطیب جمعه ششتمد اظهار كرد: انقلاب اسلامی برای احیای ارزشها بوجود آمد و نه همانند بسیاری از انقلاب ها كه برای نان و آب بوده است.

وی افزود: شعار انقلاب اسلامی ما ' استقلال ، آزادی و جمهوری اسلامی' بود كه امروز، فرموده امام عزیزمان عینیت یافته و این استقلال و آزادیخواهی به سایر كشورهای منطقه صادر شده است.

امام جمعه ششتمد افزود:در راهپیمایی روز 22 بهمن ضمن بیعت مجدد با آرمانهای امام راحل (ره) و لبیك به فرمان رهبر عظیم الشأن انقلاب اسلامی و به پاسداشت خون شهدای عزیزمان به همه جهانیان خواهیم گفت پای انقلاب اسلامی و نظام مقدسمان ایستاده ایم .

امام جمعه ششتمد ادامه داد: شرایط كشور ما شرایط حساسی است و تورم وجود دارد، اما اینها برای مردم ما قابل تحمل خواهد بود چرا كه این انقلاب را به سادگی به دست نیاورده ایم كه به راحتی از دست بدهیم.

حجت الاسلام والمسلمین ثباتی مقدم گفت:در روز 22 بهمن بار دیگر از ارزش ها ، نظام مقدس و آرمان امام راحل( ره)دفاع خواهیم كرد.

وی در ادامه به دستاوردهای جدید فضایی و نظامی اشاره كرد و گفت: همه اینها از بركات انقلاب اسلامی و خود باوری ملت ایران است.

او افزود: با توجه به شرایط حساس كشور امروز بیش از هر زمان دیگر به وحدت و انسجام نیاز داریم زیرا عامل پیروزی انقلابمان نیز وحدت بود و در دفاع مقدس این وحدت بود كه باعث پیروزی ما شد.

وی گفت: در حاضر هم با توجه به حجم وسیع تحریم ها و شرایط حساس منطقه و جهان اسلام پیش از هر وقت دیگر باید با همدیگر متحد باشیم و این مهم خواسته مقام معظم رهبری نیز می باشد.

امام جمعه ششتمد همچنین اظهارداشت: همه مسوولان باید بر اساس صداقت كارها خود را پیش ببرند و در انجام امور صداقت را پیشه كنند.

وی افزود: یكی از مهمترین صداقت ها ، صداقت در زندگی مشترك است ، زیرا ازدواج مهمترین و محبوب ترین بنایی است كه خداوند آن را دوست دارد كه این بنا بایستی با صداقت آغاز گردد و در انتخاب همسر بایستی طرفین صادق باشند. a




منبع: سايت خبري تحليلي سبزوار پيام
www.SabzevarPayam.com
نظرات شما

نام:

ايميل:
وب:
شماره امنيتي:
نظر شما:


0 نظر در صف تاييد است.