اخبار سبزوار پيام : سیاسی ،امنیتی





اخبار » سیاسی ،امنیتی / تاریخ خبر: 30 شهريور 1390 / کد مطلب: 526 / نظرات: 0


حکم آباد جوین شهر شد


    نماینده مردم سبزوار ، جوین ، جغتای و خوشاب در مجلس شورای اسلامی  از ارتقا روستای حکم آباد جوین به شهر خبر داد .
 دکتر "محمد رضا محسنی ثانی" گفت : حکم آباد با توجه به قانون مراکز بخش ها که با هر جمعیتی به شهر ارتقا می یابند و هم با توجه به کثرت جمعیت بالای سه هزار و 500 نفری استحقاق ارتقا به شهر را پیدا کرد .
 وی با اشاره به پیگیری های انجام شده و نیز همکاری فرماندار  و سایر مسوولان استان و وزارت کشور افزود : این ارتقا در نهایت در دولت تصویب و روز گذشته ابلاغ شد.
 وی  به پیگیری های انجام شده در خصوص ارتقای پنج روستای دیگر  از شهرستان های  حوزه  انتخابیه  خود  (سبزوار،جوین ,جغتای و خوشاب ) نیز اشاره کرد و گفت   : این چند روستا در همین ظرفیت حکم آباد هستند و کارهای آن تقریبا انجام شده است .
 وی یکی از این روستاها  را مشکان در شهرستان خوشاب عنوان کرد و گفت : این روستا  مرکز بخش است و طبیعتا بایستی این ارتقا سریعتر انجام شود .
 وی دیگر روستاها را   شامل رباط جز خوشاب ، ، صدخرو بخش داورزن سبزوار  ، نوده انقلاب خوشاب و عبدل آباد ریواده جغتای  عنوان کرد و ابراز امیدواری کرد ارتقا این روستاها نیز سریعتر ابلاغ شود .
  حکم آباد مرکز بخش عطاملک شهرستان جوین می باشد . حکم آباد در شرق شهرستان جوین و در حاشیه مسیر جاده اصلی سبزوار- اسفراین و همچنین در حاشیه راه آهن سراسری تهران – مشهد قرار دارد.





منبع: سايت خبري تحليلي سبزوار پيام
www.SabzevarPayam.com
نظرات شما

نام:

ايميل:
وب:
شماره امنيتي:
نظر شما:


0 نظر در صف تاييد است.