اخبار سبزوار پيام : حوادث





اخبار » حوادث / تاریخ خبر: 16 دي 1391 / کد مطلب: 4915 / نظرات: 0


بازداشت زورگير سابقه دار چند ساعت پس از سرقت در سبزوار


 با تلاش مامورين كلانتري 12 شهرستان سبزوار خراسان رضوي زور گير سابقه دار چند ساعت پس از سرقت شناسايي و دستگير شد.

به گزارش  سبزوارپیام به نقل از پايگاه خبر ي پليس، فرمانده انتظامي  سبزوار با  اشاره به شناسايي و بازداشت يک سارق زورگير ساعاتي پس از ارتکاب جرم، از نحوه شناسايي و دستگيري اين متهم سخن گفت: با توجه به افزايش شکايت شهروندان ساکن يكي از مناطق شهر سبزوار در خصوص وقوع چند فقره زورگيري، اقدامات ماموران براي شناسايي و بازداشت سارق يا سارقان آغاز شد.

سرهنگ آزادواري افزود: در همين راستا جلسات توجيهي و آموزشي براي شهروندان برگزار شده و هشدارهاي امنيتي و انتظامي لازم در اين خصوص به آنها ارائه شد و متعاقب آن کليه نقاط جرم خيز و مکان هايي که امکان سرقت و زورگير در آن مي رفت تحت نظر قرار گرفت.

وي عنوان داشت: اين اقدامات ادامه داشت تا اينکه روز گذشته به نتيجه رسيد و ماموران كلانتري 12 اين فرماندهي موفق شدند با شکايت يکي از شهروندان که مورد زورگيري واقع شده بود، پس از چند ساعت متهم را شناسايي و بازداشت کنند.

وي در تشريح ماجرا گفت: زماني که ماموران گشت انتظامي کلانتري براي گشتزني در محدوده فوق به محل اعزام شدند فردي سراسيمه به آنها مراجعه کرده و عنوان داشت که چند لحظه پيش از سوي فردي خشن با تهديد چاقو و ضرب و شتم مورد زورگيري واقع شده است.

سرهنگ آزادواري گفت:بلافاصله ماموران محل هاي منتهي به آنجا را تحت نظر قرار دادند تا اينکه موفق شدند با توجه به مشخصات اعلام شده از سوي فرد مالباخته متهم را که در حال پرسه زني شناسايي و بازداشت کردند.

فرمانده انتظامي شهرستان سبزوار در پايان خاطر نشان كرد: با بازداشت اين فرد 30 ساله به نام "حسين" تحقيقات از وي آغاز شد که طي آن متهم با توجه به رويارويي با فرد مالباخته به چندين فقره زورگيري به اين شيوه اعتراف کرد كه پس از تشكيل پرونده به مقامات قضائي معرفي شد.



منبع: سايت خبري تحليلي سبزوار پيام
www.SabzevarPayam.com
نظرات شما

نام:

ايميل:
وب:
شماره امنيتي:
نظر شما:


0 نظر در صف تاييد است.