اخبار سبزوار پيام : حوادث





اخبار » حوادث / تاریخ خبر: 27 اسفند 1402 / کد مطلب: 15309 / نظرات: 0

فرمانده پلیس راه سبزوار:


انحراف به چپ پراید علت تصادف زنجیره‌ای مسیر سبزوار - بردسکن بود


انحراف به چپ پراید علت تصادف زنجیره‌ای مسیر سبزوار - بردسکن بود رییس پلیس راه سبزوار گفت: بررسی کاشناسان پلیس راه نشان می‌دهد که انحراف به چپ یک دستگاه خودرو سواری "پراید" علت اصلی بروز تصادف زنجیره‌ای صبح امروز در مسیر سبزوار - بردسکن و مصدومیت ۲۰ نفر بوده است.

سرهنگ قاسم نوری  افزود: سانحه تصادف زنجیره‌ای مینی‌بوس و سه خودرو پراید، پژو پارس و نیسان ساعت ۹ صبح امروز در حدود ۴۰ کیلومتری جاده سبزوار - بردسکن رخ داده است.

وی اظهار کرد: مینی بوس از روستای "حسن آباد سبِه" از توابع شهرستان "ششتمد" راهی سبزوار بوده است که بر اثر این حادثه واژگون شده و مسافرانش آسیب دیده اند.

به گزارش ایرنا، سرپرست اورژانس ۱۱۵ سبزوار گفت: از مجموع ۲۰ حادثه دیده این تصادف زنجیره ای، ۱۳ نفر با توجه به آسیب‌های وارده برای تکمیل روند درمانی توسط آمبولانس‌های اورژانس و هلال احمر به بیمارستان امداد و سوانح شهید بهشتی سبزوار انتقال یافتند و هفت نفر نیز به صورت سرپایی در محل درمان شدند.

دکتر غلامعباس کافی افزود: حال ۲ نفر از مصدومان این حادثه که یک مادر و فرزند خردسال وی هستند، وخیم گزارش شده است.

جاده ۱۳۵ کیلومتری سبزوار - بردسکن در مسیر آمد و شد خودروها بین استانهای جنوبی به شمال کشور، جاده‌ای مهم با کارکرد ملی و حتی بین‌المللی است ولی عرض کم، آسفالت نامناسب و یک بانده بودن آن، با وجود رفت و آمد پرحجم اتوبوس‌های مسافربری و خودروهای سنگین ترانزیتی، این مسیر را پرحادثه کرده است.

بر مبنای آمار پلیس راه و راهداری به طور میانگین روزانه چهار هزار خودرو سواری، ۷۰۰ دستگاه تریلی و ۷۵ دستگاه اتوبوس از استان‌های خراسان رضوی، خراسان جنوبی و سیستان و بلوچستان به مقصد استان‌های شمالی و دیگر مناطق کشور از این مسیر رفت و آمد می کنند.

سبزوار در ۲۳۰ کیلومتری غرب مشهد و ۱۳۵ کیلومتری شمال بردسکن واقع است./ایرنا






منبع: سايت خبري تحليلي سبزوار پيام
www.SabzevarPayam.com
نظرات شما

نام:

ايميل:
وب:
شماره امنيتي:
نظر شما:


0 نظر در صف تاييد است.