اخبار سبزوار پيام : سیاسی ،امنیتی





اخبار » سیاسی ،امنیتی / تاریخ خبر: 9 دي 1391 / کد مطلب: 4843 / نظرات: 1


مردم سبزوار حماسه 9 دی سال 88 را گرامی داشتند


مردم سبزوار حماسه 9 دی سال 88 را گرامی داشتند
حماسه 9 دی سال 88، روز شنبه طی مراسم با شکوهی از سوی مردم ولایتمدار سبزوار گرامی داشته شد.
  
به گزارش سبزوارپیام به نقل از ایرنا، شرکت کنندگان در این مراسم که در حسینیه عطارهای سبزوار برگزار شد با سردادن شعارهایی همچون' ما اهل کوفه نیستیم علی تنها بماند، ما با ولایت زنده ایم تا زنده ایم رزمنده ایم، رهبر اگر فرمان دهد جان را فدایش می کنیم'، حمایت خود را از انقلاب ، ارزش‌ های اسلامی و اصل مترقی ولایت فقیه اعلام کردند.

در این مراسم یکی از اساتید دانشگاه امام حسین (ع) در سبزوار گفت : حماسه 9 دی ماه توسعه ارزشهای اسلامی را در پی داشت و این حماسه پاسخ کوبنده ای به دشمنان انقلاب و نظام بود.

ترابی افزود: حماسه 9 دی بیعت مجددی با مقام معظم رهبری بود و مشخص شد که مردم بر سر اصول خود ایستاده اند.

این استاد دانشگاه گفت امام راحل در ابتدای انقلاب مثلث مردم ولایتمدار ، رهبری ولایی و ایدئولوژی ولایت محور را ایجاد کردند که هر نوع فتنه و توطئه ای را خنثی می کند.

سرهنگ پاسدار جعفر نمدچیان فرمانده سپاه ناحیه سبزوار نیز در این مراسم گفت : آحاد ملت ایران در 9 دیماه سال 88 به خیابانها آمده و فتنه را خنثی کرده و از ارزشهای دینی دفاع کردند.

در این مراسم با شکوه ،قشرهای مختلف مردم شهرستان سبزوار از جمله روحانیون، خانواده معظم شاهد، آزادگان ،جانبازان و ایثارگران ، مسوولان محلی، فرهنگیان، دانش آموزان،دانشجویان و دانشگاهیان ، کسبه و بازاریان شرکت داشتند



منبع: سايت خبري تحليلي سبزوار پيام
www.SabzevarPayam.com
نظرات شما

نام:

ايميل:
وب:
شماره امنيتي:
نظر شما:


1 نظر در صف تاييد است.