اخبار سبزوار پيام : سیاسی ،امنیتی





اخبار » سیاسی ،امنیتی / تاریخ خبر: 8 دي 1391 / کد مطلب: 4820 / نظرات: 1

امام جمعه ششتمد:


رهنمودهای رهبری و بصیرت مردم مانع تحقق خیال های واهی دشمنان می شود


رهنمودهای رهبری و بصیرت مردم مانع تحقق خیال های واهی دشمنان می شود

 امام جمعه ششتمد از توابع سبزوار گفت :رهنمودهای مقام معظم رهبری و بصیرت مردم همیشه در صحنه ایران اسلامی مانع تحقق خیال های واهی دشمنان می شود. 

به گزارش سبزوارپیام به نقل از ایرنا،حجت الاسلام ثباتی مقدم در خطبه های نماز جمعه این هفته شهر ششتمد افزود: این رهنمودها و بصیرت مردم بود كه حماسه نهم دی سال 88 و حمایت از انقلاب و رهبری را رقم زد

وی اظهارداشت: دشمنان دسیسه های گوناگونی را در سال 88 انجام دادند هر چند این دسیسه ها از ابتدای انقلاب اسلامی وجود داشته است.

وی افزود: البته در سال 88 برخی در داخل هم با ناآگاهی و بی بصیرتی با دشمنان همراه شدند.

خطیب جمعه ششتمد گفت: نظام ما بر پایه سه ركن مكتب ، رهبری و مردم استوار است و بعد از لطف خدا ، ملت پشتوانه این نظام الهی هستند كه همیشه با حضور در صحنه از نظام مراقبت و محافظت كرده اند.

حجت الاسلام ثبانی مقدم با بیان اینكه در نظام ما هم رویش داشته ایم و هم ریزش كه ریزش ها بر اثر بی بصیرتی بوده، گفت :اوج حضور مردم با بصیرت را در نهم دیماه 88 دیدیم كه مقام معظم رهبری از آن به نام روز بصیرت یاد كردند.

امام جمعه ششتمد با سالروز شهادت محمد ابن ابی بكر اشاره كرد و گفت: هر چند محمد فرزند ابوبكر بود اما دست پرورده حضرت علی(ع) بود و از سینه چاكان آن امام همام بود.

وی افزود: هنر زندگی كردن این است كه راه را گم نكنیم و این شهید كه فرزند ابوبكر است راه را گم نكرد اما شیفته امام متقیان شد و امیر المومنین در شهادت ایشان گریست.

خطیب جمعه ششتمد در ادامه گفت: در سیزدهم دی ماه سال 67 اتفاق عجیبی در انقلاب ما افتاد و آنهم نامه امام راحل به گورباچف رهبر شوروی سابق بود و این نامه تداعی گر نامه های رسول الله به سران و پادشاهان روم و ایران است. 



منبع: سايت خبري تحليلي سبزوار پيام
www.SabzevarPayam.com
نظرات شما

نام:

ايميل:
وب:
شماره امنيتي:
نظر شما:


1 نظر در صف تاييد است.