اخبار سبزوار پيام : سیاسی ،امنیتی





اخبار » سیاسی ،امنیتی / تاریخ خبر: 14 مهر 1391 / کد مطلب: 3871 / نظرات: 0

امام جمعه داورزن:


ملت ایران در برابر طاغوت ها ایستاده اند


ملت ایران در برابر طاغوت ها ایستاده اند امام جمعه داورزن گفت: ملت ایران تحت رهبری امام خامنه ای، در برابر طاغوت ها ایستاده و انقلاب اسلامی را به انقلاب امام زمان (عج) متصل خواهند كرد. 
   
به گزارش سبزوار پیام به نقل از ایرنا،حجت الاسلام محمود مداحی در خطبه های نماز جمعه افزود: مزدوران استعمار با ساختن و نمایش فیلم موهن و چهره ای جعلی به اسلام و پیامبر اكرم (ص) اهانت و بی حرمتی كردند.

وی با بیان اینكه این كار از نوع جنگ نرم است اظهار داشت: دشمنان از راه ترور فیزیكی و جنگ سخت افزاری نتیجه كافی نمی گیرند و به همین دلیل متوسل به ترور شخصیت، جنگ نرم و توهین به مقدسات اسلام می شوند.

خطیب جمعه داورزن افزود: آمریكا و هم كاسه ای های او بدانند بر چهره پر فروغ خورشید نبوت، حضرت محمد مصطفی (ص)، غبار اتهام، دروغ، تهمت و اهانت نمی نشیند.

حجت الاسلام مداحی گفت: عاملان این جنایت و پشتیبانان مالی آن باید مجازات شوند.

وی افزود: آمریكا و اروپا بدانند، انقلاب بزرگی كه معمار كبیر انقلاب اسلامی بوجود آورد و امام خامنه ای ادامه داده است، بیداری اسلامی را در دنیا موجب شده است.

او گفت: انقلاب اسلامی ایران در معادلات بین المللی نابود نمی شود و آهنگ های شیطانی استكبار جهانی و شیطان بزرگ آمریكا، برای ملت ایران تاثیر ندارد.

وی همچنین روز دامپزشكی را گرامی داشت و افزود: خداوند بركت را در كشاورزی و دام قرار داد و كشاورزی و دامداری شغل انبیای الهی بوده است.

وی ابراز امیدواری كرد مسئولان در تقویت كشاورزی و دامداری بكوشند تا وابستگی به دشمن بطور كامل قطع شود.

امام جمعه داورزن از مسئولان مجتمع كشاورزی و دامپروری سازمان اتكا در داورزن خواست در جذب نیرو حتی المقدور از نیروهای بومی استفاده كنند و از هجرت جوانان داورزن و منطقه جلوگیری نمایند.

وی با اشاره به روز كاهش بلایای طبیعی، از مسئولین ذیربط خواست در بستر سازی فرهنگی برای ساخت واحدهای مسكونی محكم تلاش نمایند.

وی گفت :ضوابط خانه سازی باید رعایت شود و مسائل فرهنگی و معنوی زلزله دیدگان و سیل زدگان از مسائل مهم است كه باید رسیدگی شود.

امام جمعه داورزن روز جهانی كودك را نیز گرامی داشت و افزود: كودكان امانت خداوند برای والدین هستند و حق فرزند به پدر این است كه به او قرآن خواندن بیاموزد.

وی آموزش ورزش شنا و تیر اندازی را هم برای فرزندان ضروری دانست.

وی بر تربیت درست كودكان تاكید كرد و گفت: بهترین ارزش كه پدران برای فرزندان بر جای می گذارند، ادب است نه مال.

وی آموزش دین، زندگی، ورزش، وفای به عهد، برخورد عادلانه و تربیت را از مسائل مهم و زیربنایی خانواده دانست.
 





منبع: سايت خبري تحليلي سبزوار پيام
www.SabzevarPayam.com
نظرات شما

نام:

ايميل:
وب:
شماره امنيتي:
نظر شما:


0 نظر در صف تاييد است.