اخبار سبزوار پيام : سیاسی ،امنیتی





اخبار » سیاسی ،امنیتی / تاریخ خبر: 8 شهريور 1391 / کد مطلب: 3520 / نظرات: 0


بسیج 100 دفتر داخلی و خارجی ایرنا برای پوشش خبری اجلاس غیر متعهد ها


بسیج 100 دفتر داخلی و خارجی ایرنا برای پوشش خبری اجلاس غیر متعهد ها  خبرگزاری جمهوری اسلامی با بسیج 130 تن از سردبیران ، خبرنگاران و عکاسان خود در داخل و خارج از کشور ، اجلاس غیر متعهد ها در تهران را پوشش خبری می دهد.

 به گزارش روز سه شنبه روابط عمومی ایرنا ، سازمان خبرگزاری جمهوری اسلامی از چندی پیش چند نشست هماهنگی و         تو جیهی برای پوشش وسیع خبری این رویداد بزرگ و تاریخی ایران با حضور مدیر عامل  ، معاونین ، مدیران ارشد اجرایی ، فنی و خبری و سردبیران اخبار داخلی و خارجی برگزار کرده است .

همچنین در طول روزهای برگزاری اجلاس غیر متعهد ها در تهران ،تمام بخش های ایرنا در سازمان مرکزی و یکصد دفتر داخلی و خارجی این رسانه ملی بطور شبانه روز فعال است .

براساس این گزارش ، سازمان خبرگزاری جمهوری اسلامی ،علاوه بر پوشش خبری و تولید ده ها گزارش ، تحلیل و مصاحبه روزانه با مهمانان ، بولتن های تحلیل و تحقیق روزانه درباره تاریخچه ، ساختار و اخبار و اطلاعات گذشته جنبش غیر متعهد ها ، اجلاس تهران و آینده این اجلاس را منتشر می کند.

واحد چند رسانه ای ایرنا نیز ، ازسه روز پیش در محل اجلاس غیر متعهد ها در تهران مستقر شده است و به ثبت و ضبط این رویداد بزرگ جهانی در جمهوری اسلامی ایران می پردازد .
 
 





منبع: سايت خبري تحليلي سبزوار پيام
www.SabzevarPayam.com
نظرات شما

نام:

ايميل:
وب:
شماره امنيتي:
نظر شما:


0 نظر در صف تاييد است.