اخبار سبزوار پيام : سایر





اخبار » سایر / تاریخ خبر: 2 شهريور 1391 / کد مطلب: 3460 / نظرات: 0

سبحانی فر/


مدیران برای توسعه و آبادانی تلاش مضاعف كنند


مدیران برای توسعه و آبادانی تلاش مضاعف كنند نماینده مردم شهرستان های سبزوار ،جوین ،جغتای ،خوشاب ،داورزن و ششتمد گفت :تمام مسوولان و مدیران باید برای توسعه و آبادانی این شهرستان ها تلاش مضاعف كنند.
به گزارش سبزوار پیام به نقل از ایرنا،علی سبحانی فر امروز در جمع مسئولان اجرایی سبزوار در سخنانی یاد و خاطره شهیدان رجایی و با هنر را گرامی داشت و در باره شیطنت های دشمنان مطالبی بیان كرد.
 
وی افزود: امروز جنگ اقتصادی است و باید در این مقطع حساس تلاش كنیم تا توطئه های دشمنان را خنثی كرده و با سر بلندی این تحریم ها را پشت سر بگذاریم.
 
این نماینده مجلس خطاب به مسوولان گفت: همه ما باید آستین ها را بالا بزنیم و برای این مردم كار نماییم و مشكلات آنها را حل كنیم .
 
وی از خدمات انجام شده دولت برای رفع مشكلات مردم تقدیر كرد و در عین حال گفت :مسوولان باید برای اجرایی شدن مصوبات نظیر دو بانده شدن برخی محورها ،ایستگاه راه آهن حكم آباد، پروژه 550 مگاواتی برق پیگیری كنند.
 
سبحانی فر به سابقه تاریخی و فرهنگی سبزوار اشاره كرد و اظهار داشت :ما باید تلاش كنیم تا سبزوار را به جایگاه واقعی خودش برسانیم .
 
نماینده مردم سبزوار در مجلس شورای اسلامی در باره ارتقای داورزن هم گفت : برای استقرار فرمانداری شهرستان تازه تاسیس داورزن مذاكرات و مكاتباتی با مسوولان ذیربط انجام شده است.
 
وی در خصوص تصویب و ابلاغ شهرستان ششتمد و ارتقای تعدادی از روستاها گفت : در این مورد هم پیگیری های زیادی انجام شده است .
 
این نماینده مجلس از مسوولان كشوری و استانی خواست تا در مورد گازرسانی ،آبرسانی و بازسازی محورهای حوزه انتخابیه خود توجه ویژه ای كنند.
 





منبع: سايت خبري تحليلي سبزوار پيام
www.SabzevarPayam.com
نظرات شما

نام:

ايميل:
وب:
شماره امنيتي:
نظر شما:


0 نظر در صف تاييد است.