اخبار سبزوار پيام : سیاسی ،امنیتی





اخبار » سیاسی ،امنیتی / تاریخ خبر: 27 مرداد 1391 / کد مطلب: 3403 / نظرات: 0

نباید دشمنان در فضای آرام و مصنوعی ، فلسطین را ذره ذره ذوب كنند


استعمار جهانی كمك های مهمی به اسرائیل كرد


استعمار جهانی كمك های مهمی به اسرائیل كرد  امام جمعه شهرستان داورزن گفت: نباید گذاشت دشمنان در فضای آرام و سكوت مصنوعی ، فلسطین را ذره ذره ذوب كنند. 
  
به گزارش سبزوار پیام به نقل از ایرنا، حجت الاسلام محمود مداحی در خطبه های نماز جمعه این هفته داورزن در جمع نمازگزاران و راهپیمایان افزود: دشمنان اسلام از جمله انگلیس و آمریكا رژیم جعلی اسرائیل و مولود نامشروع صهیونیزم را در كمربند سه قاره آفریقا، اروپا و آسیا قرار دادند كه منافع استكبارحفظ شود.

وی ادامه داد: مسلمانان ، اندیشمندان ، قلم به دستان دلسوز ،سیاستمداران فهیم و سخنوران متعهد به هوش باشند كه پاره تن جهان اسلام در اختیار دشمن صهیونستی باقی نماند و دوباره فلسطین مظلوم را به دنیای اسلام بر گردانند و این وعده خدا ،حاكمیت مستضعفان جامه عمل بپوشد.

وی با اشاره به تحولات اخیر امت اسلامی و بیداری اسلامی در كشورهای عربی گفت: ملت های مسلمان ،این كمربند دفاعی و خاورمیانه را از لوث وجود، غارتگران و غاصبان حق مردم فلسطین بیرون خواهند كرد و این غده چركین و سرطانی اسرائیل را از بدنه امت اسلام جدا خواهند كرد.

وی اظهار امیدواری كرد: جبهه مقاومت پایداری سوریه ، حزب الله و ملت های فهمیده مسلمان در برابر وهابیت ، تفاله های حزب بعث و رژیم های وابسته اسرائیل محكم بایستند و منطقه را ازدست چپاولگران مهاجم و ناتوی نظامی و سیاسی و فرهنگی استكبار خارج كنند كه صبح پیروزی نزدیك است.

امام جمعه داورزن در ادامه گفت : استعمار جهانی به سركردگی امریكا كمك های مهمی در دوره های مختلف به اسرائیل كرد.

وی در ادامه ازمردم شهرستان داورزن كه در هوای گرم به عشق اسلام و اهل بیت (ع) و دفاع از مردم مظلوم فلسطین اشغالی بادهان روزه و با شعارهای مرگ بر اسرائیل مرگ بر آمریكا ،قلب استكبار و نوچه او اسرائیل را لرزاند ،صمیمانه تشكر كرد.

 





منبع: سايت خبري تحليلي سبزوار پيام
www.SabzevarPayam.com
نظرات شما

نام:

ايميل:
وب:
شماره امنيتي:
نظر شما:


0 نظر در صف تاييد است.