اخبار سبزوار پيام : اقتصادی





اخبار » اقتصادی / تاریخ خبر: 3 مرداد 1391 / کد مطلب: 3121 / نظرات: 0


کشف و معدوم کردن بیش از ۳۵۰۰ کیلوگرم گوشت قرمز و سفید فاسد در سبزوار


رئیس شبکه دامپزشکی سبزوار گفت: در ۴ ماهه ابتدای سال جاری و در بازدید از مراکز عرضه فرآورده‌های خام دامی، بیش از ۳ هزار ۵۰۰ کیلوگرم انواع گوشت قرمز و سفید فاسد کشف و معدوم شد.

دکتر جغتایی افزود: با شروع ماه مبارک رمضان نظارت بهداشتی بر فرآورده‌های خام دامی و مراکز تهیه، توزیع و عرضه فرآورده دامی مورد مصرف شهروندان تشدید می‌شود.

رئیس شبکه دامپزشکی سبزوار افزود: در این برنامه نظارتی کشتارگاه‌های دام و طیور، سردخانه‌ها، مراکز بسته‌بندی، واحدهای صنفی عرضه گوشت سفید و قرمز و همچنین رستوران‌ها زیر پوشش اکیپ‌های نظارتی شبکه دامپزشکی خواهند بود.

وی با بیان اینکه گرمای هوا و فسادپذیری گوشت سبب تهدید سلامت و بهداشت عمومی جامعه می‌شود از مصرف کنندگان و خریداران فرآورده‌های خام دامی درخواست کرد تا نیاز خود را از مراکز مجاز و مطمئن تهیه کنند.

جغتایی در ادامه به بازرسی‌های این اداره از مراکز تولید و عرضه گوشت در شهرستان سبزوار اشاره کرد و گفت: در چهار ماهه ابتدای سال جاری ۲ هزار و ۷۴۵ مورد بازدید از مراکز عرضه فرآورده خام دامی صورت گرفت.

رئیس شبکه دامپزشکی سبزوار ادامه داد: در این بازدیدها ۹۸ مورد تخلف بهداشتی مقدار شناسایی شد همچنین بیش از ۳ هزار ۵۰۰ کیلوگرم انواع گوشت قرمز و سفید فاسد کشف و معدوم شد.
 





منبع: سايت خبري تحليلي سبزوار پيام
www.SabzevarPayam.com
نظرات شما

نام:

ايميل:
وب:
شماره امنيتي:
نظر شما:


0 نظر در صف تاييد است.