اخبار سبزوار پيام : سیاسی ،امنیتی





اخبار » سیاسی ،امنیتی / تاریخ خبر: 24 ارديبهشت 1391 / کد مطلب: 2428 / نظرات: 0

امام جمعه :


ارتقای خوشاب به شهرستان صدقه جاریه ای برای دولت دكتر احمدی نژاد است


ارتقای خوشاب به شهرستان صدقه جاریه ای برای دولت دكتر احمدی نژاد است  امام جمعه شهرستان خوشاب گفت: ارتقای بخش خوشاب به شهرستان صدقه جاریه ای برای دولت دكتر احمدی نژاد است. 
  
به گزارش ایرنا ، حجت الاسلام 'رمضانعلی ثباتی مقدم' روز یكشنبه در جمع پرشور مردم شهرستان خوشاب این مطلب را پیش از ایراد سخنان دكتر احمدی نژاد بیان كرد.

وی ضمن خیرمقدم و خوشامدگویی به رییس جمهوری و هیات همراه از سفرهای استانی هیات دولت نیز تقدیر كرد.

وی شهرستان خوشاب را شهرستانی ولایتمدار و انقلابی معرفی كرد و گفت: تنها روستای شم آباد این شهرستان با 200 خانوار جمعیت 45 شهید و دهها آزاده ، جانباز و ایثارگر تقدیم انقلاب و نظام كرده است.

وی خواستار استقرار كامل ادارات این شهرستان تازه تاسیس شد و اظهار داشت: با گذشت یكسال از این ارتقا هنوز برخی ادارات در خوشاب مستقر نشده اند.

وی همچنین خواستار رسیدگی و بهسازی جاده ترانزیتی این شهرستان ، توسعه شهرك صنعتی خوشاب ، صنایع تبدیلی ، تامین آب شرب برخی روستاها و آسفالت جاده ها، ایجاد مراكز آموزش عالی و امكانات مبلمان شهری شد.

فرماندار شهرستان خوشاب هم ضمن خوشامد گویی به رییس جمهوری و هیات همراه اظهار داشت: با وجود كارهای خوبی كه در دولت دهم در زمینه های عمرانی ،اقتصادی و اجتماعی در این شهرستان شده اما هنوز این حوزه ها نیاز به كار زیاد و مساعدت رییس جمهوری دارد.

' حسین ابراهیمی كردیانی ' ارتقای مركز درمان بستر سلطان آباد به بیمارستان 32 تختخوابی ، رسیدگی به جاده ها ، گاز رساتی به روستاها را ازمهمترین نیازهای این شهرستان برشمرد.

خوشاب در سال 1389 با تصویب هیات وزیران به شهرستان ارتقا یافت و پیش از این یكی از بخش های شهرستان سبزوار بود.

شهرستان خوشاب با مركزیت شهر سلطان آباد ، در فاصله 42 كیلومتری شمال شرق شهر سبزوار و فاصله حدود 220 كیلومتری مشهد مقدس قرار دارد.

 





منبع: سايت خبري تحليلي سبزوار پيام
www.SabzevarPayam.com
نظرات شما

نام:

ايميل:
وب:
شماره امنيتي:
نظر شما:


0 نظر در صف تاييد است.