اخبار سبزوار پيام : سیاسی ،امنیتی





اخبار » سیاسی ،امنیتی / تاریخ خبر: 22 ارديبهشت 1391 / کد مطلب: 2414 / نظرات: 1

امام جمعه داورزن :


دولتمردان کام مردم منطقه را با ارتقا شیرین نمایند


دولتمردان کام مردم منطقه را با ارتقا شیرین نمایند داورزن شناسی /امام جمعه داورزن از دولت مردان خواست با توجه به اینکه این منطقه را برخوردار اعلام نموده اند در ارتقا آن  از بخش به شهرستان  کام مردم منطقه را شیرین نمایند.

وی ابراز امیدواری نمود که در سفر دولت  خدمتگذار به خراسان رضوی این مهم به تصویب هیات دولت برسد.

خطیب جمعه داورزن در سخنان خود ابراز نمود:جوامع غیر اسلامی و غیر اخلاقی  در باتلاق ابتذال گرفتار شده و راه برون رفت ندارند و می خواهند ،همه را به فلاکت و انحطاط و پستی ونابودی بکشانند .

وی به جوانان توصیه کرد: جوانان هوشیار باشند که سرمایه بزرگ جوانی را حفظ کنند واز فرصت جوانی برای تهذیب وتزکیه نفس وبه دست آوردن مسائل انسانی بهره برند.

ایشان عوامل انحراف جوانان را عوامل شخصی - عوامل محیطی اجتماعی  - عوامل خانوادگی (وراثت) ومسائل منفی خانوادگی عنوان نمود و گفت: اختلافات خانوادگی- فقدان تربیت دینی در خانواده به سقوط جوان می انجامد.

ایشان با تبریک به مناسبت 20 جمادی الثانی سال پنجم بعثت ولادت حضرت فاطمه الزهرا (س) گفت: فاطمه مجمع همه خیرات ،خلاصه نبوت ، معمای ناگشود ه ذهن بشر ، فرشته نجات انسانها و الگوی زن مسلمان و همسر و زنی نمونه است.

 امام جمعه بخش داورزن گفت:24 اردیبهشت روز لغو امتیاز تنباکو به فتوای میرزاحسن شیرازی ، روز قدرت و عظمت جمعیت شیعه و شکست استکبار غرب است ، نهضت تحریم تنباکو بی هیچ شک که از اصفهان بزرگترین حوزه علمیه  آن روز ایران و مرکز قدرت آقا نجفی اصفهانی آغاز و اندکی پس از آن ، مردم قهرمان دو شهر بزرگ ایران ، شیراز و تبریز در سایه ی ارشاد و قیام روحانیت مسئول خود بپا می خیزند ، وحتی دامنه نهضت علمای مرکز را فرا گرفت ایران آن روز یک انقلاب بود نه یک طغیان واین هم درس دارد هم غیرت. درس که مرجعیت قدرت دینی دارد وولایت فقیه در راس ان است و نمی گذارد مملکت شیعه اسیر بیگانه گردد 2- هشدار به دولتمردان ونمایندگان است که درباره قرارداد های اقتصادی ، سیاسی و غیر سیاسی فریب بیگانان را نخورند و حریم لن یجعل الله الکافرین علی المومنین سبیلا ،راه سلطه بیگانگان را ببندند

حجه الاسلام محمود مداحی  روز 26 اردیبهشت سالگرد شصت و چهارمین سال تاسیس دولت جعلی اسرائیل را به  یوم النکبه یاد کرد و گفت: شوم ترین و سیاه ترین روزها وتاریخ معاصر و از فاجعه بارترین و خونین ترین طرح های استعماری و ضدبشری پس از کشتار و آوارگی هزاران فلسطینی مسلمانان بی گناه طی 64 سال که   شورای جامعه ملل قطعنامه برای تقسیم فلسطین به دو کشور عربی ، یهودی تصویب کرد .

وی به نقطه اوج پذیرش موجودیت اسرائیل که رژیم صهیو نیستی و استعمار را سرمست پیروزی کرده بود اشاره نمود وگفت: انقلاب اسلامی عیش  و نشاط آنان را بهم ریخت و معمار کبیر انقلاب امام (ره) رژیم صهیونیستی غاصب و اشغالگر را غده سرطانی یاد کرد.

 

 





منبع: سايت خبري تحليلي سبزوار پيام
www.SabzevarPayam.com
نظرات شما

نام:

ايميل:
وب:
شماره امنيتي:
نظر شما:


1 نظر در صف تاييد است.