اخبار سبزوار پيام : سیاسی ،امنیتی





اخبار » سیاسی ،امنیتی / تاریخ خبر: 8 ارديبهشت 1391 / کد مطلب: 2302 / نظرات: 0

امام جمعه موقت شهرستان جغتای:


آرامش در خلیج فارس به سود تمامی دنیا است


آرامش در خلیج فارس به سود تمامی دنیا است امام جمعه موقت شهرستان جغتای گفت: برقراری صلح، آرامش و امنیت در خلیج فارس به سود تمامی دنیا بویژه غربی ها و كشورهای منطقه است.
  
 
به گزارش ایرنا،حجت الاسلام سیدمجید هاشمی درنماز جمعه این هفته شهر جغتای با اشاره دهم اردیبهشت ماه با عنوان 'روز ملی خلیج فارس' افزود : خلیج فارس نقطه ای بسیار استراتژیك برای جهان است و در این میان استكبار بدان چشم دوخته تا از این منبع قدرت و ثروت منطقه برای خود بهره گیرد.

وی اظهار داشت : در این میان همه كشورهای منطقه موظف هستند با حفظ آرامش زمینه بهره مندی ملت های اسلامی و جهان را از آن فراهم كنند و بادی مراقب اختلاف افكنی ها و جنگ افروزی های دشمنان باشند.

امام جمعه موقت شهرستان جغتای با اشاره به بیان مقام معظم رهبری در این زمینه افزود : خلیج فارس به دلیل اهمیت سیاسی و اقتصادی آنان همواره محور توطئه های دشمنان اسلام و استعمار گران است و تحریك امارات محده عربی در بحث جزایر سه گانه ایرانی نمونه ای از آن می باشد.

حجت الاسلام هاشمی ابراز امیدواری كرد : كشورهای خلیج فارس ،دشمنان و دشمنی آنها را بشناسند و اختلاف را كنار بگذارند.

وی با بیان اینكه باید همه ملتهای مسلمان قدرت واحد برعلیه مستكبران باشند، بیان كرد : اگر آتش جنگی در این منطقه افروخته شود این آتش قبل از همه آنها را می سوزاند.

وی در ادامه با اشاره به روز معلم همزمان با سالگرد شهادت شهید مطهری افزود : شهید مطهری از شهدای زنده انقلاب و آثارش چشمه جوشان و روشنی برای جامعه و اسلام است.

 





منبع: سايت خبري تحليلي سبزوار پيام
www.SabzevarPayam.com
نظرات شما

نام:

ايميل:
وب:
شماره امنيتي:
نظر شما:


0 نظر در صف تاييد است.