اخبار سبزوار پيام : سیاسی ،امنیتی





اخبار » سیاسی ،امنیتی / تاریخ خبر: 25 فروردين 1391 / کد مطلب: 2162 / نظرات: 0

امام جمعه داورزن :


یكی از اساسی ترین شعارهای اسلام، تامین كمترین نیاز های زندگی است


یكی از اساسی ترین شعارهای اسلام تامین كمترین نیاز های زندگی است امام جمعه داورزن در خطبه های نماز جمعه این هفته بخش داورزن سبزوار گفت : یكی از اساسی ترین شعارهای اسلام، تامین كمترین نیازهای سطح زندگی شامل آب ،غذا ، پوشاك و مسكن بوده كه حق همه نیز می باشد. 
  
حجت الاسلام محمود مداحی ، راه درمان و مبارزه با فقر را توجه به حق دانست و گفت : در قرآن از حقوق جامعه و مردم و اموال اشخاص سخن بسیار آمده و مسوولیت های مالی و تعهدی كه توان گران نسبت به جامعه دارند نیز مورد تاكید قرار گرفته است .

وی در ادامه به روز 20فروردین روز ملی فنآوری هسته ای اشاره كرد و افزود:انرژی هسته ای یكی از خروجی های صنعت هسته ای است و در مقایسه با سایر انرژی ها كمترین تاثیر منفی را بر محیط زیست اطراف شامل آب،هوا، زمین،حیوانات،جنگل و انسان دارد.

وی اقتصادی بودن این صنعت را یاد آور شد و ادامه داد:اقتصادی بودن آن نیز از عمده ترین مزیت های آن است كه علاوه بر آن ،سهم به سزایی در امنیت ملی كشور دارد.

امام جمعه داورزن ادامه داد: كشوری كه به فناوری هسته دست یابد به مرحله ای می رسد كه علاوه بر تثبیت اقتدار سیاسی و ایجاد قدرت اقتصادی از مواضع بالایی در دپیلماسی بهره مند خواهد بود.

وی با قدر دانی از جوانان دانشمند كشور گفت : این جوانان مایه آبرو و عزت ملت هستند .

حجت الاسلام مداحی با اشاره به 29 فروردین روز ارتش جمهوری اسلامی افزود:امروز قوای مسلح و دفاعی نظامی جمهوری اسلامی ایران در اوج اقتدار است .

وی ادامه داد: ارتش ما در هوا و زمین و دریا با دیگر نیروهای مسلح حافظ منافع جمهوری اسلامی و ملت بزرگ سرزمین مقدس اسلام و تشیع هستند.

امام جمعه داورزن در ادامه ایام فاطمیه را به همه مشتاقان تسلیت گفت و در یك بررسی اجمالی در مورد مبارزات حضرت زهرا(س) ، گفت: آن حضرت پس از پدر، مطیع ولایت و همراه امامت بود. 





منبع: سايت خبري تحليلي سبزوار پيام
www.SabzevarPayam.com
نظرات شما

نام:

ايميل:
وب:
شماره امنيتي:
نظر شما:


0 نظر در صف تاييد است.