اخبار سبزوار پيام : سیاسی ،امنیتی





اخبار » سیاسی ،امنیتی / تاریخ خبر: 18 فروردين 1391 / کد مطلب: 2116 / نظرات: 0

امام جمعه سبزوار:


امروز سازش با آمریكا و همپیمانان و همفكرانش ظلم به بشریت است


امروز سازش با آمریكا و همپیمانان و همفكرانش ظلم به بشریت است  امام جمعه سبزوار با اشاره به سالروز قطع رابطه سیاسی ایران با آمریكا گفت: امروز سازش با آمریكا و همپیمانان و همفكرانش ظلم به بشریت است. 
  
به گزارش ایرنا ، حجت الاسلام و المسلمین 'غلامحسین ابراهیمی' در خطبه های این هفته نماز جمعه شهرستان افزود: ملت ما باید در برابر توطئه های آمریكا بیدار باشد زیرا آمریكا از ایران سیلی خورده كه این سیلی از یادش نمی رود.

وی گفت: این همان آمریكایی است كه تمام ذخایر و نفت ایران در اختیارش بود و حال همه اینها را از دست داده و 'اگر اینها خوش اخلاقی و به اصطلاح سلامی هم كرده اند باورتان نشود چراكه هدف آنها شیطنت دیگری است.'

خطیب جمعه سبزوار در ادامه ،بخشی از بیانات امام راحل (ره) و مقام معظم رهبری در مورد آمریكا و دشمنان نظام و انقلاب و اصل تولی و تبری را مورد اشاره قرار داد.

وی همچنین با گرامیداشت 21 فروردین 58 سالروز تاسیس بنیاد مسكن انقلاب اسلامی به منظور رفع مشكل مسكن محرومان شهری و روستایی گفت: اگر این بنیاد از ابتدای انقلاب تا كنون تقویت می شد الان فرد بدون مسكن در كشور نداشتیم.

وی ادامه داد: اكنون نیز باید نیروهای خبره در حوزه كار این بنیاد نظر بدهند و از افراد جوان و پركار هم برای تقویت آن استفاده شود.

امام جمعه سبزوار در بخشی از سخنانش ضمن تشكر از صدا و سیما برای اجرای برنامه های خوب در نوروز ، در عین حال حجاب و عفاف و امر به معروف و نهی از منكر را از مباحث مغفول مانده دانست.

وی از تمام نیروهای تلاشگر در ایام تعطیلات نوروز اعم از نیروهای انتظامی ، سایر نیروهای كشوری ، مسوولان و دیگر افراد تشكر كرد.

وی با تاكید بر رعایت حجاب اسلامی از سوی بانوان ، از بدحجابی برخی از آنها هنگام حضور در امامزادگان و نیز بدحجابی برخی بانوان راننده گلایه كرد و در بخش دیگری از سخنانش خواستار دقت بیشتر در مورد مصلای تاریخی سبزوار شد.

وی در رابطه با استفاده درست از نوروز و نادرستی اعتقاد برخی مبنی بر نحس بودن روز سیزده مطالبی بیان كرد و گفت: در هیچ كجای تاریخ روایتی مبنی بر نحس بودن این روز وجود ندارد.

حجت الاسلام ابراهیمی با اشاره به نامگذاری روز 18 فروردین به نام روز جهانی بهداشت گفت: اسلام پیش از اعلام این روز در جهان به نام روز بهداشت ، مباحث مربوط به سلامتی را مورد توجه و تاكید قرار داده است.

وی خواستار نصب احادیث نورانی با موضوع سلامت و بهداشت در مراكز بهداشتی و درمانی و در معرض دید مردم شد .

خطیب جمعه سبزوار ایام شهادت امیر سپهبد علی صیاد شیرازی ،سید مرتضی آوینی و عالم مجاهد آیت الله سید محمد باقر صدر و خواهر ایشان را تسلیت گفت.

وی در خطبه های نخست نماز جمعه ضمن تاكید بر تقوای الهی و عدالت ادامه داد: بركات مادی و معنوی در كنار هم پدید می آیند و اگر از ثروت در مسیر درست استفاده شود مادیت ارزش می یابد.
 





منبع: سايت خبري تحليلي سبزوار پيام
www.SabzevarPayam.com
نظرات شما

نام:

ايميل:
وب:
شماره امنيتي:
نظر شما:


0 نظر در صف تاييد است.