اخبار سبزوار پيام : سیاسی ،امنیتی





اخبار » سیاسی ،امنیتی / تاریخ خبر: 10 اسفند 1402 / کد مطلب: 15300 / نظرات: 0

نماینده ولی فقیه در سپاه "ششتمد":


حضور در انتخابات نماد هم‌پیمانی ملت با ولایت است


حضور در انتخابات نماد هم‌پیمانی ملت با ولایت است  نماینده ولی فقیه در سپاه پاسداران شهرستان ششتمد خراسان رضوی گفت: حضور گسترده در انتخابات پیش رو، نماد بارز هم‌پیمانی ملت با ولایت و حمایت از آرمان‌های انقلاب اسلامی است.

به گزارش ایرنا، حجت الاسلام محمد ترابی در نشست روشنگری انتخابات در جمع فرهنگیان شهرستان ششتمد، افزود: انقلاب اسلامی با هدف زنده نگه داشتن ارزش های اسلامی پایه گذاری شده و اقتدار نظام جمهوری اسلامی مرهون همراهی و حضور مردم در صحنه های محتلف از جمله انتخابات است.

وی اظهار کرد: یکی از رسالت های اصلی فرهنگیان، جهاد تبیین است و جامعه فرهنگیان ظرفیت بالایی برای فراهم کردن زمینه مشارکت پرشور مردم در عرصه انتخابات دارد، لذا باید با دعوت از مردم برای حضور در انتخابات به وظیفه‌ای که در خصوص جهاد تبیین دارد، عمل کند.

نماینده ولی فقیه در سپاه "ششتمد": حضور در انتخابات نماد هم‌پیمانی ملت با ولایت است

نماینده ولی فقیه در سپاه پاسداران ششتمد گفت: یکی از راهکارها برای رفع مشکلات موجود کشور، شرکت در انتخابات است و به هر میزان این مشارکت در انتخابات بیشتر باشد، اقتدار و امنیت ملی افزایش می یابد.

حجت الاسلام ترابی افزود: دشمن از تقابل مستقیم با نظام جمهوری اسلامی هراس دارد لذا از طریق جنگ روانی و رسانه ای به دنبال ایجاد شکاف بین مردم و حاکمیت است، که البته مردم بصیر ایران اسلامی بار دیگر با حضور پرشکوه خود در انتخابات یازدهم اسفند ۱۴۰۲ نقشه‌های شوم دشمنان را خنثی می کنند.

انتخابات دوازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی و ششمین دوره مجلس خبرگان رهبری، جمعه ۱۱ اسفندماه برگزار می شود.

مرکز شهرستان تازه‌ تاسیس شِشتَمَد در ۲۴۰ کیلومتری جنوب غربی مشهد واقع است.



منبع: سايت خبري تحليلي سبزوار پيام
www.SabzevarPayam.com
نظرات شما

نام:

ايميل:
وب:
شماره امنيتي:
نظر شما:


0 نظر در صف تاييد است.