اخبار سبزوار پيام : سیاسی ،امنیتی





اخبار » سیاسی ،امنیتی / تاریخ خبر: 13 بهمن 1402 / کد مطلب: 15285 / نظرات: 0


۴۴۶ شعبه رای برای حوزه انتخابیه سبزوار آماده‌سازی شده است


۴۴۶ شعبه رای برای حوزه انتخابیه سبزوار آماده‌سازی شده است  معاون استاندار و فرماندار ویژه شهرستان سبزوار گفت: ۴۴۶ شعبه انتخاباتی برای جمع آوری آرای واجدان شرایط این حوزه انتخابیه در شهرستان‌های سبزوار، جوین، جغتای، خوشاب، داورزن و ششتمد آماده شده که نسبت به انتخابات دوره پیشین مجلس ۴۱ شعبه افزایش یافته است.

حسین ابراهیمی کردیانی به خبرنگار  اظهار کرد: از این تعداد ۱۹۷ شعبه اصلی و ۲۴۹ شعبه روستایی است که شامل ۳۲۱ شعبه ثابت و ۱۲۵ شعبه سیار خواهد بود.

وی افزود: همچنین کانال تبلیغاتی "بیهق" برای این حوزه انتخابیه راه اندازی شده است که نامزدهای انتخابات مجلس می توانند از طریق آن به معرفی و ارائه برنامه های خود بپردازند.

معاون استاندار و فرماندار ویژه سبزوار گفت: با اقدامات خوبی که تاکنون در حوزه انتخابیه سبزوار توسط فرمانداری ها، هیات های نظارت و بازرسی و ستاد رسیدگی به جرائم و تخلفات اداری صورت گرفته، شرایط برگزاری یک انتخاب خوب و سالم در این حوزه انتخابیه فراهم شده است.

وی اظهار داشت: با تایید سه نامزد دیگر دوازدهمین دوره انتخابات مجلس از سوی شورای نگهبان و نیز ۲ نامزدی که حوزه انتخابیه خود را به سبزوار تغییر داده اند، تاکنون شمار نامزدهای تایید صلاحیت شده در این حوزه انتخاباتی به ۶۸ نفر رسیده است و همچنان امکان افزایش یا کاهش این آمار نیز وجود دارد.

حوزه انتخابیه سبزوار شامل شهرستان‌های سبزوار، جوین، جغتای، خوشاب، داورزن و ششتمد دارای ۲ کرسی نمایندگی در مجلس شورای اسلامی است.

دوازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی و ششمین دوره انتخابات مجلس خبرگان رهبری یازدهم اسفند امسال برگزار خواهد شد.

خراسان رضوی در قالب ۱۲ حوزه انتخابیه ۱۸ نماینده در مجلس شورای اسلامی دارد که از این تعداد ۲ نماینده سهم حوزه انتخابیه سبزوار است.

در انتخابات یازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی ۴۰۵ شعبه ثابت و سیار رای گیری برای جمع‌آوری آرای حوزه انتخابیه سبزوار استقرار یافته بود.



منبع: سايت خبري تحليلي سبزوار پيام
www.SabzevarPayam.com
نظرات شما

نام:

ايميل:
وب:
شماره امنيتي:
نظر شما:


0 نظر در صف تاييد است.