اخبار سبزوار پيام : سیاسی ،امنیتی





اخبار » سیاسی ،امنیتی / تاریخ خبر: 6 بهمن 1402 / کد مطلب: 15284 / نظرات: 0


افزایش مشارکت در انتخابات مهمترین ماموریت مسوولان است


افزایش مشارکت در انتخابات مهمترین ماموریت مسوولان است  فرماندار خوشاب خراسان رضوی گفت: افزایش مشارکت در انتخابات با جهاد خدمت رسانی و تبیین یکی از مهمترین ماموریت های کنونی مسوولان باید باشد.
محمود شم آبادی  در نشست با مسوولان این شهرستان افزود: انتخابات مهمترین رویداد پیش روی کشور است که لازم است تمامی مسوولان تلاش کنند با برنامه ریزی های لازم زمینه را برای افزایش مشارکت آحاد مردم در این عرصه فراهم کنند.

وی اظهار داشت: بیش از ۲۵ هزار نفر در شهرستان خوشاب واجد شرایط رای دادن هستند که باید با فعال نمودن گروههای مرجع، زمینه برگزاری انتخاباتی پرشور در سطح شهرستان ایجاد شود.

فرماندار خوشاب با اشاره به توطئه های دشمنان و تلاش آنها برای کاهش حضور مردم در پای صندوق های رای گفت: حضور پرشور مردم در انتخابات بزرگترین ضربه به دشمنان محسوب می‌شود.

شم آبادی افزود: مسوولان شهرستان با جهاد تبیین و بیان دستاوردهای خود به مردم زمینه امیدآفرینی و نشاط اجتماعی بیشتر را فراهم کنند.

وی ادامه داد: برخی شهروندان به ویژه در طیف جوان به بهانه هایی هنوز تصمیمی برای حضور در پای صندوق های رای نگرفته و مردد هستند که لازم است افراد دلسوز در دیدارهای چهره به چهره و نیز برنامه ای بصیرتی و جهاد تبیین، میزان امید را در آنها افزایش دهند.

شم آبادی گفت: برخی نهادها همچون آموزش و پروش، جهاد کشاورزی، اداره ورزش و امور جوانان و اصناف شهرستان خوشاب که با جامعه هدف بیشتری ارتباط دارند نیز با نشست های بصیرتی مسیر ترغیب مردم به حضور در عرصه انتخابات را هموار کنند.

به گزارش ایرنا، انتخابات دوازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی و ششمین دوره مجلس خبرگان رهبری یازدهم اسفند در کشور برگزار می شود.

حوزه انتخابیه سبزوار شامل ۶ شهرستان غرب خراسان رضوی دارای ۲ کرسی نمایندگی در مجلس شورای اسلامی است.



منبع: سايت خبري تحليلي سبزوار پيام
www.SabzevarPayam.com
نظرات شما

نام:

ايميل:
وب:
شماره امنيتي:
نظر شما:


0 نظر در صف تاييد است.