اخبار سبزوار پيام : سیاسی ،امنیتی





اخبار » سیاسی ،امنیتی / تاریخ خبر: 29 دي 1402 / کد مطلب: 15280 / نظرات: 0

امام جمعه سبزوار:


شرکت در انتخابات حق آحاد مردم است


شرکت در انتخابات حق آحاد مردم است  امام جمعه سبزوار گفت: شرکت در انتخابات حق آحاد مردم است و مشارکت پرشور آنان به شکل‌گیری مجلسی قوی و توانمند کمک می‌کند.

 حجت الاسلام غلامرضا مقیسه در خطبه های نماز جمعه سبزوار افزود: رهبر معظم انقلاب در دیدار اخیر با امامان جمعه سراسر کشور درباره اهمیت انتخابات فرمودند که حضور مردم در انتخابات به معنای حقیقی کلمه لازم است، البته انتخابات صرفاً تکلیف نیست بلکه حق مردم است که بتوانند قانون‌گذاران، مجریان قانون و یا اعضای مجلس خبرگان را انتخاب کنند.

وی تصریح کرد: رهبری همچنین در این دیدار خطاب از امامان جمعه خواستند تا در خطبه‌ها مطالبات مردم را بیان کرده و به مردم راه و برنامه ارائه کنند و بر لزوم تشویق آحاد مردم به حضور در میدان‌های مختلف سیاسی و اجتماعی در خطبه‌های نماز جمعه تاکید کردند.

اقدام موشکی سپاه پاسخی شایسته به حادثه تروریستی کرمان بود

امام جمعه سبزوار گفت: اقدامات موشکی سپاه پاسداران پاسخی شایسته به حادثه تروریستی کرمان بود و نشان داد که انقلاب اسلامی قدرتمندانه و در حد بالای بازدارندگی قرار دارد و هرجا مصلحت تشخیص دهد با قاطعیت وارد و بینی دشمنان و معاندان را به خاک می مالد.

حجت الاسلام مقیسه افزود: این اقدامات پیامی برای دشمنان و ایادی آنها بود که در صورت تداوم حملات تروریستی هیچ جای امنی برای آنها در منطقه وجود ندارد و در صورت هر اقدام کور تروریستی باید منتظر موشک های دقیق ایران باشند تا به سزای اعمالشان برسند.

امام جمعه سبزوار با اشاره به در پیش بودن ایام اعتکاف گفت: ترویج و توسعه فرهنگ اعتکاف از برکات انقلاب اسلامی است.

حجت الاسلام مقیسه افزود: در ایام برپایی اعتکاف با رعایت شیوه نامه های مورد نیاز انتظار می رود خیران و نیکوکاران با حمایت های خود امکانات و تمهیدات مناسب را برای میزبانی و پذیرایی از معتکفان فراهم کنند.

سبزوار در ۲۳۰ کیلومتری غرب مشهد قرار دارد.



منبع: سايت خبري تحليلي سبزوار پيام
www.SabzevarPayam.com
نظرات شما

نام:

ايميل:
وب:
شماره امنيتي:
نظر شما:


0 نظر در صف تاييد است.