اخبار سبزوار پيام : سیاسی ،امنیتی





اخبار » سیاسی ،امنیتی / تاریخ خبر: 26 دي 1402 / کد مطلب: 15278 / نظرات: 0

فرماندار ششتمد;


مشارکت پرشور در انتخابات موجب افزایش اقتدار کشور می‌شود


مشارکت پرشور در انتخابات موجب افزایش اقتدار کشور می‌شود  فرماندار "شِشتَمَد" خراسان رضوی گفت: انتخابات نماد اقتدار کشور است و مشارکت پرشور مردم در این عرصه سیاسی، افزایش قدرت و اقتدار ایران اسلامی را به دنبال خواهد داشت.
 حسین ایثارگر روز سه شنبه در نشست هم‌اندیشی ستاد بزرگداشت دهه فجر شهرستان ششتمد، افزود: مردم با حضور آگاهانه خود در پای صندوق های رای، بار دیگر ارادت قلبی و وفاداری خود به آرمانهای انقلاب اسلامی را نشان می دهند.

وی از دهه فجر به عنوان فرصتی ارزشمند برای بیان خدمات و دستاوردهای نظام به مردم یاد و بیان کرد: مدیران و مسوولان بخش های مختلف باید با تبیین خدمات و فعالیت های دستگاه های خود، علاوه بر امیدآفرینی، زمینه ساز مشارکت پرشور مردم در انتخابات شوند.

وی گفت: ایام دهه مبارک فجر یوم الله و عید انقلاب اسلامی است که همزمان با این ایام جشن ها و برنامه های مختلف فرهنگی و هنری با رویکرد امیدآفرینی در مناطق شهری و روستایی برپا می شود.

ایثارگر افزود: انتظار می رود در این ایام فرخنده مسوولان دستگاههای اجرایی، شهرداران و دهیاران نسبت به آذین بندی و مناسب سازی فضاهای عمومی و اداری اقدام کرده و از فرصت دهه فجر برای جهاد تبیین استفاده کنند.

فرماندار ششتمد افزود: نظام جمهوری اسلامی به برکت انقلاب در عرصه های مختلف درخشیده است و در همین راستا طی سالهای اخیر پیشرفت های محسوسی در حوزه های مختلف در شهرستان ششتمد نیز حاصل شده است.

انتخابات پرشور پشتوانه ای برای جبهه مقاومت اسلامی است

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج شهرستان ششتمد نیز با بیان اینکه انتخابات مهمترین رویداد سیاسی کشور است، گفت: پرشوری انتخابات عامل اقتدار نظام و پشتوانه ای برای جبهه مقاومت اسلامی است.

سرهنگ پاسدار علی‌اصغر فاتحی اظهار داشت: مردم بصیر ایران اسلامی با حضوری هوشمندانه در پای صندوق های رای، نظام جمهوری اسلامی را در برابر توطئه های دشمنان بیمه می کنند.

وی افزود: بدون شک برخی مشکلات اقتصادی در کشور وجود دارد که کلید حل آن نیز در دست خود مردم است و یکی از الزامات آن حضور پرشور در عرصه انتخابات و شکل گیری مجلسی قوی و کارآمد است تا با وضع قوانینی موثرتر در توسعه کشور نقش آفرینی کند.

ششتمد با وسعت سه هزار و ۷۸۶ کیلومتر مربع، با ۲۴ هزار نفر جمعیت، دارای ۲ بخش مرکزی و شامکان، ۴۸ دهیاری و ۵۳ آبادی است.



منبع: سايت خبري تحليلي سبزوار پيام
www.SabzevarPayam.com
نظرات شما

نام:

ايميل:
وب:
شماره امنيتي:
نظر شما:


0 نظر در صف تاييد است.